Jag fastnade forut dina fina ogon och ditt vackr smi, nar du log mot mi. Acceptera vi kanner inte varandra skada sjalv vill utbilda uppleva di. Mig vill att det skal bliv nat mellan oss. Forsavit ann blott pro nagon ta, ett natt, ett dag, nago timma. Mig vill ses dig ate. Mi vill puss dig. Mig vill hava dina armar slutna kring mig. Mi vill att vi skal greppa varandras ske. Sjalv vill att n amna avhalla mig. Mi kanner til att sjalv tycker om ditt utseende, skada mi kan icke uttala mej forsavit din personlighet, forsavitt sjalv kommer att halla av den. Skad sjalv anta det pro ni befinner si icke som alla andra. N befinner si modest, skad meda sa gulligt. Du ar finsk, skad meda odla snygg. Ni befinner sig osaker, men medan sa osviklig. Ni ar hast, men medan ej hast. Sjalv onsk att vi mota e gang upprepa. Skada ifall vi ej astadkomme det odl hoppas jag alltsammans gott pro dig ino varlden. Emelie
N sa att n alsklin mig skada
det utfor ni ej. Ni sa att ni gillade mig skada det astadkomme du icke. Allting n sa mot mej vart enkom en bluff. Jag onskar att jag kunde ljuga forut dig, nar du fragar mej ifall mina emotione sta dej. Mi onskar att mig kunde framfora att mi HATAR DEJ. Skad det enda saso kommer ut befinner si mi ALSKAR di. Emelie
Jag vill!
Varje gang sjalv tittar di, vill mi endast bege sig fram & pussa dej. Sjalv vill bara kel din sexiga nakna anatomi. Sjalv vill ha din sexiga nakna kropp kontra uppsyn nakna kropp. Mig vill matta dig kungen alla taktik jag kan. Min mutta skriker efter di sam din. Sjalv vill att n knullar mej tills vi bagg kommer. Mi vill fora tungan ove din, jag vill fellatera din. Sjalv vill tillverka din darinnanfor mig. Jag vill att ni amna ”alska” tillsamman mig. Mi vill att n ska foreta det kungen en ”karleksfullt” fason, ick villig e ackligt fornedrande satt. Emelie
Mig ingen aning https://kissbrides.com/sv/blogg/rumanska-dejting-webbplatser-och-appar/ hur.
Mi ingen aning hur jag skall uttyda dina leenden, mot mej. Jag vet inte hur mig amna tolka dina blickar, mot mej. Mig vet inte hurda sjalv amna behandla denna belagenhet. Mi vet inte hurda jag ska skriva stav dej va jag kanner. Jag ingen aning hurda jag nagonsin amna vaga redogora forut dig. Jag ingen aning hurdan du kommer att reagera forsavit mi berattar. Sjalv ingen anin hurda jag skal presentera utslag forut dej. Sjalv ingen anin forsavit mig nagonsin kommer tordas presentera domslut sta dig, pro jag befinner sig nagon modest donna, trot du kan handa aldrig kunnat trott det. Mi ingen aning forsavit ni kanner likadant, eller nagot liknande. Acceptera, emotione kommer ick genas. Kanske postumt e stund nar man lart uppleva varandra, emeda nog kanslorna kommer, acceptera dom riktiga karleksfulla kanslorna. For inom inledningen odla befinner si det hanforelse sam forkarlek. Men postum ett grepp sa kommer saken da riktiga karleken, skada passionen finns ann innestaend. Baksida av underben anse n befinner si det finaste som finns? Det finaste sasom sjalv kanner till finns befinner si karlek. Love kommer evigt att befinna det finaste mi kanner til. Och mig onsk att mi kan ringa kanna din love nagon fager dag. Skada man kanner til aldrig, n eventuellt inte ager utslag kanslorna omedelbart samt du nog aldrig kommer att atnjuta domslut heller. Skad sjalv hoppas, jag onska odl mycke att du kommer att erhalla dom. Jag inneha komplicerat med att exponera mina emotioner, skad det anta jag att du allaredan vet, eljes kanner till n det omedelbar. Skada n kommer finnas till att fa kunna alltsammans det har om jag skanker dej det ha. Skad mi ingen anin om jag tor donera dej det ha ens. Skada vi far se va sasom hander, mig kanske tors donera di detta e stig i framtiden, eller icke. Ni eventuellt aldrig far veta mina kanslor sta dej sam mi nog aldrig far kanna till dina kanslor for mi, forsavit du omedelbar ager markli emotioner for mig. Emelie