Varfor ar inte ni ihop med en”
Framst flertal bruten er som ganska vandra i mina fotspar. Som varit saken dar darborta obotliga super-duper-singeln. Forsavitt du sasom jag idelige fick/far fragan ”Men ni saso ar odla attraherande sam komisk?
Harkel, hmm….. omedelbart ska vi betrakta har, se detta hГ¤r vartha amna mig antrada? Samt ino dit sekund saso herre tillat fragan skrattar karl da saken da sam skanker nagot charmigt genmale som fartfyllt leder en in pa nagot fullstandig ovrig. Eller (forsavitt mangden rusdrycke vager in) odl satter maskineriet verksa samt kaften promenerar saso nago duracellkanin pa tjack ifall mannen kar traffat, villig tillagg stora langa malande vulgara ord forsavit saken da senaste mannen inom ledet sasom inte levde op mo ens forvantningar eller dumpade nagon. Alternativ klassikern ”Jag inneha enbart ej traffat ratt”.
Skad pro va sadan forfragan ”Men varfor inneha ick du traffat en” – odla saddes e fro i jag. Sasom vaxte. Var sondagsmorgon sam tillrackli mo brunchen tillsamman tjejerna hade froet hunnit vaxa rotter sasom planerat sig vidstrack ner i maggropen. ”Ar det nagot fel villig mig”, ”Varfor ar icke jag ihop med nagon”, ”Ar ej sjalv vard att alska”.
Fragorna haglade ibland slut ja fran bekanta at framlingar sam stundtals kungen dejter. Karl vart ty aldrig klar heller, alltid forvanad. Va undra satte ytterligar samt ytterligare griller i bollen. Vad djavel tillslut hade mi alltsammans Plantagen i uppsyn mage. Jag borjade betvivl- samt tveka villig undertecknad allena. Horde hurda mina replik icke lat lika bevisand. Hur sa ville personer hora? Av och till hade sjalv lystnad att kasta bort utav ja nagot i look tillsammans ”Jag befinner si bra javligt illa inom sangen, sa folk kan handa trottnar” alternativt ”Jag ager nagon obotligt konssjukdom odla personer vill inte overdriva mig”. Istallet darfor att ge besked nagot uppmuntrande retur (som samtlig forvantade sig). Det roligaste ar nar folks vill bidra nagon sam typ sjalva har svaret gallande fragan. ”Det matchar gott ick sa fint in i ditt liv omedelbar, ni jobbar ju sa massor.”
Forlat, skada underbe vill manniskor nog hava ut utav saken dar fragan? Sjalv trodde ganska att jag skulle besta singel tills sjalv avle.
Missuppfatta undertecknad ratt
Det vart icke odl att jag inte dejtade manniskor bade mirakel korta sam langre perioder. Mi befinner sig ett fa pa att dejta. Andock nar vi ganska ansags befinna sallskap. Varje det aldrig sann. Idag omedelbart nar mig befinner sig iho med Markus inser jag att det vart sa inkorrekt sasom det kunde bliva. Vi varenda aldrig sammanlagt. Sjalv spelade endas konstiga spelet sam stallforetradande versa. Det varje aldrig precis karlek. Nog stundom. Andock ej som sjalv kanner idag.
Jag inneha odl otaliga fantastiska bona- och killkompisar sasom befinner si odla forbaskad underbara, alskvarda sam skitsnygga inifran samt ut. Stundtals kan sjalv omkring komma kungen mej sol att fraga ”Varfor inneha inte n traffat nagon”. Andock odl biter mi mej ino tungan. Det befinner sig ju ick odl att karl ej forsoker alternativt darfor att kar befinner sig konstig. Det befinner sig val haffa undertecknad tusan darfor att hane inte traffat saken da saso astadkomme nago sa knasvag att hane vill kaskad kasta upp sam skratta pa dito stig sam det befinner si omsesidigt. Sta nar kar mote saken da ratte, vagen dara kan vara forbannat bojd sam problematisk, andock nar kar till slu hittat sann da befinner si riktig alltsammans spartanskt. Kar vet. Det varenda saso att alla rotter samt tvekan sasom grottat in sig inom magen slets loss inom synonym andetag. Ibland hittar man riktigt atskilliga ganger. Problemet ar endas att sann stav dej, kanske ick befinner sig domstol for honom alternativt henne. Emellanat tillats herre vanda villig flertal stenar fore det ar sann til bagge riktning.