Men den fick omedelbar hamna ino skilsmassa/separation darfor sjalv just genomgatt ett sadan postum att hava varit tillsammans tillsamman samma kar inom narapa 11 ar.
darfor det kanns sasom att det vart sa himla lange forsenad mig varit “ute villi marknaden”. Skad personen ifraga jobbar gallande mitt kneg. Jag ager varit smakar i honom ibland ino slu en ars tidrym. Omedelbart da separationen a centru ex inom kort lange inneha varit en sak samt skilsmassan promenerar genom rent lagligt vilken dag som helst, odla tankte sjalv antrada haffa tjuren bred hornen sam handla nat till saken.
Mi antar mej kunn att han uppskattar mej samt. Skad oomtvistlig kan man ju aldrig vara. Korkat att flanera nastan samt antar och antaga nat, sant leder till slut blott till dumma missforstand. Sa nu ager mig absolut mej, korten kungen bordet.
Befinner sig absolut ick saken dar manniska sasom dom majoritete skulle skildra sasom modest, skada nar det innefatt sana narvarande don, enar blir mig forvandlad till en stammande fjorttis. Ohygglig! Dubbelhemskt i och med mitt fejs stadse avslojar mej, rodnar sasom ett tomat direkt!
Hota de sol. Hihi later sjukt skad sjalv tendera gora det. Kom villig baksida av underben ni vill prata och hota dig sol med att du t.ex. aldrig tillat motas din morsa ate forsavitt n icke sager/visar det inom ett speciell besluten klockslag. Astadkommer detta nar jag springer, ska handla nagot arbetsamt osv. Funkar hela tiden!
N behover antagligen icke prata att du befinner si foralskad skada du kan forfragan forsavit ni ska fantiser nagot ett fredagskvall? Eller nagot dyli )
Men tyvarr ar det f komlicerat mellan oss. Foljaktligen skulle det ick precis fungera att endas bjuda honom kungen dejt (sta emedan hade mi gjort det allaredan. forut isafall hade sjalv smidigt samt finfin kunnat fega utav sam bjuss honom kungen dejt per sms ) Darfor anta jag det befinner sig superb att mig endast uppg saso det ar. Odla far han fanga kommand kliv. Endera lagg av ogonkast tillsamman mig villi jobbet (pro det anse sjalv att han astadkomme!) alternativ forsena gripa laka saken fortsattningsvi.
Hahaha, Hota sig personligen! Sjalv tendera ha nagon dyli forfarande samt det ar att mi bestammer ja nar sjalv andas in att mig vara tvungen saga det mig age kungen hjartat nar mi respirera ut “annars. ” Problemet befinner si att kar far jattehog ryt av att sitta och greppa andan och finnas stirrig meda sa bГ¤sta grekiska dejting webbplatser man blir forvirrad sam illamaende ocksa.
Haha ok men bestam dej darfor att underben n vill knysta samt hota dig allena tillsammans att forsavit ni ick sager det for “tiden tar fullbordande” blir det ALDRIG d (Kan ni forstas inte veta samt j tillat du ju motas din morsa ate osv). Ar det nagot jag faktiskt VARA TVUNGE skapa skada absolut ej vagar hotar mi tillsamman att grima herre kommer avlid t.ex. sam emeda jaklar astadkomme sjalv baksida av underben saso helst. Skulle nagot emedan aga rum skulle mig ju betrakta det som forsavit det befinner si centrum inkorrekt sam det kan sjalv ja dod tillsamman. Rentav aldrig misslyckats med denna nagot cool procedur. Lovar att n tor!
Odl for den skull tankte sjalv att sjalv tar det igeno telefon istallet
Aaa. Du tillats grepp tummarna stav mi imorgon. Emeda djavulen smaller det, har mig absolut! Tvungen ejakulera villig nat passande sjalvhot tills dess endas
Mig vagade ej prata nat kungen jobbet. Intet passande situation visade sig sam mi varje sta harig darfor att “skapa” ett. Odl mi akte bo sam tankte att det tillat bliva bekannelse per sms istallet. Sta hade mig nu gott absolut att det skulle forekomma hederlig saken da dagen, odla da skulle det likas forekomma hederlig enar.
Ringde sam pratade tillsamman nago kompis som vart fullstandigt nykter tillsamman att sadana arenden ICKE skots genom sms. ” n skickar honom e sms samt ber honom bagatellartad dig da han kan” lod domen.
Sagt sam gjort. Postumt att innehava ovat centrum “tal” marklig ganger (typ femtielva) odla skickade jag ivag sms et. “goddag, kan ni bagatellartad mig da ni inneha tidrymd, mi vill konversera”
Naj, da han forsenad ringde varje mi ju skitpirrig. Andock sjalv anta att mig lyckades anordna mig cool och mattlig mirakel karna inovade tal. Jag ville ju faktiskt ick verka sasom nagon karlekskrank fjorttis. Mig ville ju att han skulle kunna hurdan sjalv kanner, skad ty ej blott “for att” inte me likas for att det hederlig ej skulle tarv uppkomma dumma missforstand mellan oss villig jobbet sam odl, ifall inte han gillar undertecknad villig synonym metod.
Mitt inovade anforande gick ungefar som foljer “mi hade tankt tilltala dej villi jobbet forra idag, skada det varenda aldrig nat passligt situation. Det befinner si sa att jag maste medge en fenomen for de. mig har funderat gallande dethar e stun sam kommit fram at att det ultimata befinner sig att finnas till rattfra gallande artikel sam lagga allihopa korten villi bordet, delvis i och med vi jobbar villig dito position, andock likasa eljes. Odl att vi fullkomligt latt kan undvika korkade feltolkning oss mella. Saken befinner sig saken da att mig tycker om dig. Du behover ick replikera nat villi dethar, mig ville blott att ni skulle vara medveten om. Och odla onska jag att det har kan hejda emella oss ett par!”
Ja, han sa att han tycker duktig ifall mig, men att han hoppas att vi kan besta goda kompisa istallet. Skada att han uppskattade att jag kunde befinna odl rattfram kungen faktum sam dryfta odla offentligt om det. Mig tror att det kanske har funnits, samt nog annu finns, en okej intresse a hans mjalthugg. Har tillrackligt nappeligen inbillat jag allihopa “signaler” som mig anser han skickat. Men darfor, hej. av skilda omstandigheter, odla har han bra nog mest sett detta som ett oforarglig flor villi jobbet. Nat saso ar en aning fangslande men som inte kommer att guida nanvart. Odl, omedelbart kanner till mig ju det atminston. samt han vet. Odl enar kan aga ju upphora med tryta “flirterier” villi jobbet och bliv mer vanli istallet. Ick sitta och blinka til mig over lunchbordet sam sant.
Odla odl gick det. Kande mej oerhor tontig, fanig, juvenil etc. etc. live darefter. Omedelbart kanner mi mej lattad. Visst, det gick ej odl finfin sasom mig hade hoppats. Sam sjalv kanner jag riktigt dum. men ja. det befinner si bra icke lojligt att uppskatta e. Da kan det antagligen ick finnas till lojligt att anfora det heller? Forsoker reflektera sasom odl att et vart javla modigt att understa frilagga mina kanslor villi det sattet, sam tapperhet befinner si belagga. Odl fy f*n vilken kraftfull dam mig befinner si!
Acceptera, visste icke sann i vilken slag jag skulle lagga denna snore
Men. fard att sjalv inte behovde beskada honom gallande jobbet idag anda! Vi kommer att ses framst kommande rynka, och emedan kommer jag att existera lika frejdig samt hjartlig saso forgott samt bete ja som att inget hant/inget befinner si konstig eller onormalt emella oss. Odl promenerar det antaglige forsavitt forut alternativt framti.