An mindre ett sexliv. Och allra minst ett karleksliv. Salunda inneha sjalv sen lange varit med i den arme dejtingsajt-svangen, och testat ett krets olika sidor. Detta i nagon slags antaga att det amna forstora mina chanser att kanske, nog lite halla lite hand igen. Efter att ha insett vilka fuffensmetoder Match anvander sig fran, sa borjade sjalv istallet att testa . Och de verkade ju besta lite smaroliga sadar. Det badade smakligt!
Ganska snart borjade jag att befara sa kallade ugglor i mossen. Begravna hundar och alltsammans koret. Det varenda namligen sa att jag ej fick nagra traff. Det varenda tamejfan som att jag inte existerade. Jag kunde metodiskt sitta och klicka genom vag efter vag av unga kvinnor, utan att lite ett enda traff aterkomst. Hejsan Svejsan? Syntes sjalv? varje jag i The Matrix? Fanns det nagon sked?
Sjalv betalade 248 kr i manaden i minst ett halvars tid innan jag trottnade. Det var val nagot ar sedan nu. Forst pro nagra veckor sen borjade sjalv plocka en snegla kungen det alltsammans aterigen, och bestamde mej for att dubbelkolla med Motesplatsens kundtjanst. Hade de gjort nagon omstallning i besoksfunktionen pa sidan? Efter en stund fick jag genmale.
Min profil varje ofta precis osynlig. Jag hade betalat forut nagot jag ej kunnat anvanda fullsatt ut, och sjalv hade ingen fornimmelse. Rent krasst kan jag ju minsann ha missat karna livs karlek, eller atminstone ett helt folje turer i halmen, pa grund av detta.
Varfor varenda da uppsyn profil osynlig? Det hade kundtjansten forst intet genmale gallande. De forsokte med att jag allena begart att ringa mitt konto osynligt, men det hade sjalv da rakt ej. Tjeckiska kvinnor fГ¶r dejting Om en stund kom de pa varfor, och det hade med mitt anvandarnamn att handla. Jag hade dopt undertecknad sjalv till danielwerner. Man far ej ha nagra som helst kopplingar till anvandaruppgifter utanfor sidan, alldenstund man da kan bevilja folk mota en utan att spendera dessa enorma summor for ett medlemskap. Logiskt.
Det fick man inte foreta, ehuru det ar karna riktiga namn
Och absolut, jag hade struntat i dessa regler. Det ar dock inte ett dyft unikt. 80% fran medlemmarna pa sidan inneha en diskret eller mindre diskret hint om deras mailadress eller facebook-konto. Det utfor de verkligen noll at, men uppsyn personliga tankegang ar att de struntar i att satta dit kvinnliga medlemmar alldenstund de ar de stora dragplastren (majoriteten av alla betalande medlemmar ar och kommer att forbli desperata hanar).
Naja, det var ett litet sidospar. Det vasentliga varje att sjalv hade fatt ett folje mail av kundtjansten, just gallande att karna anvandarnamn ar emot reglerna. Varje gang hade de fragat baksida av underben jag vill forandra till, vilket sjalv naturligtvis inte svarat pa darfor sjalv ej ar hur korkad som helst. Ingen men skedd, trodde sjalv. Men nu visade det sig namligen att de hade gjort min profil osynlig darfor detta. Ingen sadan information fanns i nagot mail fran kundtjansten. Ej heller star det nagot i reglerna ifall att de kommer att foreta medlemmar osynliga om de bryter kontra reglerna.
Om du bryter kontra nagon fran ovanstaende regler kan ditt anvandarkonto bli raderat. Detta galler aven ifall du ar VIP-medlem. (VIP-avgift betalas ej aterkomst). Motesplatsen ager samt sann att bestrida nytt medlemskap till de personer som forr fatt sitt konto raderat.
En ren sajt med massa medlemmar, varav ej allihopa ar 50+ och korpulenta
Sudda mitt konto, acceptera. Ej foreta mej osynlig utan min vetskap, sa jag kan fortskrida att avlona medlemsavgiften utan att kanna till att sjalv ej ens syns gallande sidan! Det ar rent fusk. Just det har skickade sjalv som replik till kundtjansten, och efter en segment bollande (och slutligen tvang pa att utvaxla anvandarnamn) sa lade de kungen 12 + 20 VIP-dagar gallande mitt medlemskap. Jag ar ej belaten. Det ar som att hitta en avsagad penis i filmjolkspaketet, och atnjuta ett presentkort kungen filmjolk som plaster kungen saren.