Nar jag icke far e tack postum har stallt upp upplever sjalv det saso att sjalv tas…

Nar jag icke far e tack postum har stallt upp upplever sjalv det saso att sjalv tas…

sta sjalvklar sam blir utnyttjad. Mig upplever det sasom att ni enkom ringer mej darfor at morda tidrym och det tillat jag att berora att relationen ar typ ytlig sam ensidig. Det far jag tillika att tveka villi om det ens gar att betraktas saso en vanskapsrelation som ar att tro pa villi. Jag brukar villig sikt bryta sana relationer for att mi tappar intresset, odl ni ar varse om det. Mi har behov itu genuin engagemang sam trofasthet.

Men sjalv befinner si nojd for saken da tidrymd vi hade, 8 ar iho

Viktiga don ni tar opp. Om herre kan bilda ifall och yttra emotioner nar man befinner si van att bli skuldbelagd nar man astadkommer det. Det later jobbigt att hava haft det sa…jag avser varfor skulle dina emotione samt behov befinna nagot kar kan skuldbelagga? Dom befinner sig ju dina och lika viktiga som e annans. Men mi befinner sig medveten forsavit att det fungerat sa sta massor med sarskilt narcissistiska paron.

Mi ager erfarenhet av att detgar att erhalla en finfin mottagande fran (tidigare) partners nar jag uttryckt mitt innersta. Odl det befinner sig definitiv ar gorbart. Sakforhallande ar att mi anse det befinner si sa det amna besta i ett nara forhallande. Skad steget befinner sig nog ganska langre forut dig, tillsamman e sadant sar. Den chansnin du tar nar n blottar dej befinner si storre annu stav andra som befinner sig bruk spann ett accepterande bemotande. Det finns stadse en risk att du bemots pa dito fason sasom nedanfor uppvaxten. Att vidhall da kan befinna svar.

Sjalv inneha samt sett programmet, deltagarna befinner si ofattbar modiga tillsammans att skylta tillsamman sina kansloliv, ganska begripe jag det inte riktigt att dom staller opp med det allmant, ino television. Men det befinner si ju enastaende att markli tors tanker jag ??

Jag hoppas minsann det

Darnast finns det ju granser. Tanker gallande din kamrat darbort som verkar leva ut allt samt det kan ju bliv outhardligt, nagon fraktion kanslor tvingas kar kanka allena. Bra entr dar med att placer det kungen ”jag”-niva, det later ofta mer konstruktivt ann att beratta emot.

Fangslande det n skriver forsavit ledsen samt utsatt. Ager aldrig funderat kvar skillnaden riktigt..men visst, att finnas stott, det kan hane ju formulera pa skilda fason, vi ledsenhet, raseri, dra sig undan osv. Det befinner sig eventuellt mer konkreta grej kar blir stot slut, art ni glomde min fodelsedag. Sam det ar avsevart ork och betyga inom det som du skriver. Att sta upp stav sig sol sam bidra den andre mojligheten att laga. Fragan befinner si forsavitt det befinner si kraftfull att framfora sarbarhet tillsamman.. det ar att vackra Laotian kvinnor frilagg sig samt det bord karl tillrackligt endas handla for saken dar herre har tillit stav. Att presentera sarbarhet befinner si for mej mycket vidare, mer riskfyllt ganska. Det ar att bidraga saken dar andre kontrol ovan nago i e utstracknin.

Inom grima tidigare forhalland hade mi ett kansla (vanligtvis) av att vet presentera jag bade sarad och omtalig. Mig antagande icke mig ar sarskilt finemang pa det nog, men jag antagande att hans empatiska attity ingav fortroende hos mej. Mi kande ja fullstandig spartanskt forvissad tillsamman honom. Att han ville undertecknad antagligen sam tog mina emotione villi serios, aven om vi liksom samtliga hade konflikter och brak. Sedan blev det skilda vagar anda it olika anledningar. Praktiska motiv sam att vi vaxte ifran varandra.

I saken da samband mi age idag befinner si mi tyvarr avsevart otrygg, likva inneha mi svar att losa jag emeda mi befinner si foralskad. Jag inser villig ett logiskt jamna att relationen ick befinner si trygg samt kraftig, skad mig onsk att det amna bliv battre. Kan handa att jag skall patraffa ett nytt satt att forhalla jag. Andock det sasom hant den senaste tiden befinner sig att mina panikattacker forvarrats, kanner mig fullkomligt fardig nar sjalv skriver detta. Han befinner si sjalvklart nago fullkomligt annan art, bussig oke men likas grym, rebellisk, argumentativ, bestamd, man amna inte ”klemas” bort. Jag gillar det rebelliska draget skada medan ager sjalv svart att framfora hygglig nar sjalv blir sarad. Alternativ att finnas hederlig utsat. Andock jo att sla upp sitt innersta samt att det mottags gott – visst befinner sig det en omen gallande ett valfungerande forhallande! Hurda inneha det varit pro de med det?

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *