Bor i Bastad med min bona som mi varit sammanlagt tillsamman i 2 ar snart. Vi har ett fint proportion. Det ultimat jag haft. Vi gralar extremt sallan och kan prata om omkring vad sasom helst. Det sluta vi ej kan kommunicera ifall inte me att det avgar med en grandios gruffa ar hur ofta vi age konsumgange. Vi inneha banka baver nog nago stig i manaden samt det anse sjalv ar fullstandigt for sallan. Hon uppge att hon icke tycker goka ar ”viktigt” sam att hon hellre astadkomme annat iho tillsamman undertecknad. Det befinner si valdigt frustrerande stav undertecknad.
Vi knullade fem goka ganger kungen en afto. Mig alsklin det. Efter att vi firat en ar iho blev det mindre sam mindre konsumgange. Hon var sugen mer sam mer sallan. Vi hade sex nagon passag i veckan darefter efter marklig manader vart vi dyster kungen banka baver nagon stig i manaden samt omedelbart kanske vi age ligga med ett gang varannan manad.
Jag alskar henne sam jag kanner till att hon alskar mej. Nar sjalv fragar hurs hon ej vill alska med blir hon bara arg samt uppge att goka ar allting jag tanker villi. Hon ger jag inga anledningar at att hon ick vill samla. Ligga med ar ej allting jag tanker pa. Jag onskar enkom att hon tankte pa goka en gang stundtals! Hon vill ick ligga med jag och sjalv vet inte hursa.
Finns det en brud saso kan delge varfor tjejer sexvagrar? Hur sa kan mi gora darfor at erhalla henne kat samt amna pipp oftare? Sjalv skulle vilja pipp atminston nagon stig i veckan, andock hon vill icke ha sex alls kanns det som. Kan det orsaka pa nagot sjalv utfor eller sager?
Du skoter ej din hygien
Det befinner sig jatte marigt (darfor att ej anfora omojligt) att besta kat meda saso hane kanner sig acklad. Det befinner sig par emotioner saso ick promenera tillsammans alls. Den ackliga doften it en rufsig kaft, sant muttr armhalor eller (varst itu allt) e otvattat sam illaluktand genitalie kan ha ihjal vilken sexlust saso helst kungen nolltid! Forsavit hon ick vill alska med tillsamman de anser mig att ni skall kika over din (nargange)hygien – ingaende! Det befinner si ett enastaende ett kli.
Du tar ick nave forsavit din lekamen
Det befinner sig naivt att skrida krin med tron att hon evig vill ligga med de enbart darfor att er ar tillsammans. Odl befinner sig det ick. Hane plikt uppleva sig fysiskt attraherad mot sin partner darfor att onskan alska. Har du lagt kungen dej ett par kilon inom kort er blev ihop? Age du dekat ned de mot saken da milda niva att du frustar sasom nago doende algtjur sam stanker ne henne med transpiration nar n stoter kungen bakifran? Da kan handa det befinner sig dags att tanka over dina kroppsliga prioriteringar. Maka ned konsumgange sam takti prio villi att dyka upp i gudfrukti istallet. Det kan vasna ytligt, andock sanning befinner sig att e ett (nodvandigt) moment mo att innehava mer goka befinner sig att innehava nago anatomi saso hon vill alska tillsammans. En kropp hon vill finnas intill. En anatomi hon tander gallande! hurda ett dylik anatomi tittar ut ar ja olika. Det tvungen ej betyd 7% kroppsfett och 8-pack gallande magen.
N forsoker pressa fram hennes sexlust
Fa saker ar odl avtandande sasom att bli pressad till banka baver. Att uppleva hur avsevart saken da andra vill, meda saso herre kanner hurda lite karl allena vill – sa tarande! Att bliva nekad ligga med kanns spant, skad det ar ocksa hart att behova nobba. Behover kar darjamte avboja gang pa gang darfor att sexlusten icke finns dar flyr bara sexlusten fortfarande langre dan. Om hon ej vill ha sex tillsamman dig behover du ejakulera mot botten med hurs. Att blint klamma samt stressa vi att hela tiden gora narmanden sam darefter sucka samt bliva butte nar de nekas kommer blott producera situationen varre.
Hon tycker icke ifall ert banka baver
Ifall din tjej vagrar goka kan det innebara att hon inte blir nojd itu det sex ni ager. Ganska tar ni henne inte villi domstol satt, alternativ sa nog n icke later henne fanga de pa det takti som hon vill? Nog age hon varit med med en overlagse pojkvan träffa Malaysiska kvinnor tidigare saso strop henne villig precis domstol fason under banka baver. Nog alskade saken dar tidigare pojkvannen just tillrackli sakt med henne. Min mening ar att det befinner si marigt stav va perso att inleda alska pa e annat taktik tillsamman en farsk perso. Antagligen ar ert sexliv inte tillrackligt aventyrligt sta hennes tycke. Kanske befinner si det pro aventyrligt odla hon kanner nago prestationsangest. Fraga henne, enkla raka fragor.
Erat sexliv langtar passion
Hanforelse ar tandvatskan saso behovs darfor at ett sexliv amna kannas livslevande samt lustfyllt. Att kanna sig atradd, omtyck och fal i sin partners ogon kan vara det sasom saknas darfor att hennes sexlust amna blomstra. Erkanner ni din lov pro henne emellanat? Berattar n sta henne hurdan bedarande n anser hon ar? Berattar du sta henne hurs du vill vara med henne och ingen annan? Arliga komplimanger och passion far henne att beror sig raffig samt in lov. En fardig fordel forsavit herre vill samlag oftare.
Hon alskar de ick langre
Jag vill icke fardigstalla saken dar arme listan villi ett avo punkt. Andock – let’s face it – det har befinner si ingen gladlynt fortecknin mo att antrada tillsamman. Forsavit din flickvan ick vill alska med med dej kan det avlasa pa nagot odl latt (och medan svar) saso att hon ick langre ar in love i dej. Det kan vara odla att hon vill gora slut pa laka erat oljud sammanlagt, icke blott erat sexliv. Hon kanske gar samt bar villi nagon tranande postumt att forint erat forhallande. Forsavitt odla befinner si fallet kommer hon faktiskt inte vilja alska.
Det finns minsann noll duktig sam enkelt besvarande villi fragorna du staller. Ingen quick fix for att erhall nagon pojkvan alternativt flickvan att amna hava mer konsumgange. Alltemellanat kan det besta odl spartanskt saso att ens sexuella aptit helt spartanskt inte passa varandra. Vissa tycker att konsumgange nago gang i manaden ar jatte-, andra anse det ar villi tok sta lite.
Age ni befunnit dig i e karleksforbindelse darborta din medspelare ville tillverka gansk banka baver ann ni? Hur loste ni det? Underben skulle ni ge stav rekommendatio? Meddela allt i nago anonym inlagg nedom.