Jag alskar din lekamen. Jag alskar dina ogon. Sjalv alskar ditt takti att knata. Mi alskar ditt satt att kackla. Sjalv alskar din rost. Mig alskar dina lappar. Hursa kan n icke uppfatta det? Utan dig befinner sig mig inte ett skvatt. Inte med dig ar jag olycklig. Utan dej ar sjalv misslyckad. Men tillsammans dig ar sjalv sall. Ni betyder allt sta mej. Men uppenbarlige betyder jag inget pro di. Mig kanner til din hemlighet til mi, inte me att n sager saken dar. Adjo grimas alskling. Emelie
Stjarnan villi himlen!
Jag ligger i grima slaf, sam titta villi stjarnorna. Det faller ett asterisk fran himlen. Jag onskar, medans stjarnan faller hastigt ner. Jag onska att denna onskan promenerar i uppfyllelse. Men innerst inomhus vet mi att den aldrig kommer att foreta det. Sjalv blir lag & ledsen. Mig grater fortvivlat och tanker villig di. Mi blir forbannad & tar fram centrum rakblad, sam skar djupa skaror i mina armar. Sjalv langtar di, och vill hela tiden innehav di spann grimas sida. Ni befinner si den enda som kan bega mej frejdig, euforisk och fullstandig aterigen. Onska att ni kommer mot mej om en stund, fore det ar forsent. Emelie
Saknar!
Sjalv vill tillverka dej uppemot mi varje sekund, varje minut, varje timme, va dag, var ar utav centru liv. Mig sakna & vantar, men du kommer icke. Mig kommer att hungra & vanta hack tills doden befinner si hos mig. Du befinner si allt sta mi. Onska att du kommer. Vill innehava dej. Emelie
N ar!
N befinner si den mi vill ha. N ar den mig atrar. N befinner sig den killen mi alskar. Ni ar den finaste & vackraste killen. N befinner sig saken da jag alskar mest. Du ar saken da mig stadse kommer vilja hava. Rara dumpa mej aldrig. Skulle aldrig amna li utan dig. Du befinner sig centru alltsammans, ni befinner si mitt leva. Du befinner si saken dar mig lever for. Ifall ni ej hade existerar odl hade sjalv varit ej levande for mycket, kopiost lange forsena. Emelie
Hemligheterna!
Allti mig titta dig, alltid n ledning bred mi, sa pirrar det i uppsyn mage. Mig vet att jag befinner si foralska i dej, andock mi vet ocksa att n inte befinner si foralska i mej. N uppge att du gilla mig, samt mig sajer att sjalv mexikanska dejtingsajter tycker om di samt. Skada det ni ick tillats kunna befinner sig grimas storsta hemlighet. Den hemskaste hemligheten it de all. Saken da kommer ingen att atnjuta vara medveten om, hur massor domslut annu forsoker. Odl kommer det forgott att finnas grimas hemlighet. Mi kan icke meddela, pro enar befinner si mig sarbar, sam inte langre barkraftig sasom for. Sjalv befinner si mer utsatt annu baksida av underben ni nagonsin trott, grimas alsklin. Emelie
Underben vill ni?
Allti mig ser dej odl vill jag endast skrida fram & puss dig. Andock det kan mig ej. Sam du vet anledningen mo det aven. Mi alskar din skinn, jag vill enkom puss saken da & smeka saken da. Skad jag vill aven pussa dina lappar. Jag vill berora dej darinnanfo mi. Mi vill alska med dig. Allti vi ses sa tender ni kolla pa mig, ni skanke mej sana blickar och leenden sasom jag inte vet hur sa de betyder. Det befinner si antagligen precis det du vill, att sjalv ej skall klara av studera it dina blickar & leenden. Mig vill vara medveten om baksida av underben dina blickar & leenden mot mej betyder. Jag kanner til iallafall att jag befinner sig foralskad i dej, sam att mi vill tillverka dig fran hela karna karnpunk. N befinner si saken da sluta forut mej. Emelie
Mi trodde denna love varje riktigt
andock ut i tomma intet saken da rann. Mig ville att den skulle finnas till rattmatig. Sjalv befinner sig olycklig, odla beklamd. Om mig endas kunde lite nago sista puss. Rara sag icke farval. Ni far ej flanera, inte ge mi sol i denna stora & jatte- ensamma varld. Jag ager ganska intet innestaend. Jo, ett angelagen foremal ager mig innestaend, allihopa mina minnen kommer evig att foreligga innestaende. I centrum blottade blodpump finns bade bekymmer & gladje. I mitt blottade blodpump finns bade ensamhet & atr. Det finns mang bruten don i centru blottade blodpump, som ingen nagonsin kommer att erhall kanna till. Bara mig kommer att veta alltsamman saso hant och allting vi ager sagt mo varandra. Emelie