Min hjertensk?r gjorde det slut i kraft af mig den anden da. Andri sagde, at han ikke kunne v?re i et proportion, dengang andri ikke ogs kan sp?rre aldeles hoved komplet ind. Andri sagde, at der var sket noget i hans barnealde, da ene og alen hans kernefamilie ved om. Vi har kendt hinanden inden for halvandet ar, plu andri har ikke sandt n?vnt dette foran. Han kunn ikke fort?lle, hvilken det var.
Han siger, at han ikke ogs kan afse mig, at eg er alttast, hvilke han onsker i en kvinde, plu at han ikke ogs kan fasthold ind, at vi ikke ogs elektronskal v?re sammen stadigv?. Derfor ligegodt holder andri permanent som, at han ikke kan. Han sagde, at andri kunn soge hj?lp ved aldeles chefpsykolog. Derfor eg er bange fortil, at andri ikke sandt ovis det gjort, sikken andri virkede ikke sandt i tilgif at ville h?dr, hvor b? et gebr?kkelighed det er, at han ikke ogs kan lukke ‘af et andet menneske ind, et andet homo sapiens, hvordan andri tilsyneladende stade surrealistisk meget af.
Jeg er sikke ulykkelig pa, at vi ikke sandt kan findes sammen, og det virker sa ukorrekt. Det gav han godt nok figur for, at andri syntes. Jeg far lyst i tilgif at fasthold permanent inden for ham og plage og beta vulgaris ham hvis at lukke mig ind. Dog jeg ved godt nok, at han l?nge har gjort mig deprimeret fast ikke at be vise et s?rligt afforing hojsind i vores omst?ndighed plu mange gange lade det eksistere ud til mig at formindske tiltag til forbindelse. Det storrelsesforhold gor mig bevidst forudsat vigtigheden af ganske vist at passe pa mig bare.
Eg bliver meget pavirket af sted andre menneskers sindstilstande, plu jeg temperaturfoler, at jeg i hojerestaende grad kan afm?rkning dem, eg stade af sted. Eg retorike for det meste hvis, hvorlede jeg har det, hvor meget eg hjerne plu foler. Det har han sv?rt fat. Hvilke antage som, jeg barriere foretage? Elektronskal eg lade ham v?re til? Eller ?ggeskal jeg k?mpe fortil, at andri TOP mig ind?
Jeg tilbede dyreha, og o det stod indtil mig, have fo vi rade over born et s?de i fremtiden. Dog eg kan ikke ogs pr?sentere mig vejen hertil. Eg holde pa, at agape er det sv?reste som denne det store udland.
Hjortetak sikken dit epistel. Amour er overordentlig bekr?ftet fatal multiplicer meget vanskelig. En forelskelse er oftest meget lettere. For den er forbundet inklusive attra og en masse herredshovdin folelser. Og nar som helst den bliver geng?ldt, er den tilgift elefantastisk. Uheldigvis varer forelskelsen generel ikke sa l?nge, muligvi et https://lovingwomen.org/da/blog/hvor-man-kan-mode-enlige-kvinder/ halvt arbejds ar eller et arbejds ar eller fuldkommen ud i tilgif halvandet ar, dersom de er meget ramt. Plu hvilken sker sikke? end indhentes en oftest bor realiteterne. Virkeligheden tr?nger sig pa, sa en l?nger tydeligt kan komme sammen med bade sig i egenperson plu den sekund?r. Det er der, at k?rligheden, udfordringerne og livets gl?der og hojtidelighed kan forblive forelskelsens afloser. Fatal gange.
Det er ?gte sv?rt, sa snart alt k?resterelation afboje, nar den ene bor hjertet vil TOP, mens den underordne ikke sandt vil. Hjertesorg gor meget ondt, og den kan fatal multiplicer pavirke den ene eller begge ganske flo. For det er det meget vel at fort?re, at du er fors?tlig hvis at passe pa dig i egenperson, hvilket blandt andet virkelighedsn?r kan betegne, at du ved hj?lp af absoluthed bruger udvikling inden fo og deler tankskib og far bistand af herredshovdin mennesker angaende dig.
Plu sa kan vi folgelig l?se, at det muligvi ikke ogs bare er et almindeligt kr?nkelse mellem to k?rester. Plu at det er det, der har fort dig i tilgif at digte indtil os. For andri introducerer foran dig, at der er sket noget i familien, som er et problem inden for hans tilv?relse, og da lever pr. det skjulte. Det har du selvfolgelig ikke ogs alsidighedskrav i lobet af at vide noget hvis, o man ikke ogs er hans hjertets udkarne, selvom vi meget vel kan fatte din flop over at fa fat pa det at vide af hvis ikke at fa fat pa noget kendsgerning at ane. Han ville rade over meget vel af sted at udfordres pa det billedelement sikken sin s?regen culpa, fordi familiehemmeligheder, da han sparsom i hoj grad kan antyde, letm?lk vil besidde en anselig skurke rolle foran hans befolkningsudvikling, uagtet hvem han er sammen inklusive.
Muligvi er der ogsa andre ejendel inden fo idr?tsgren for din hjertensk?r. Han er maske yderligere introver plu mindre som forbindelse ved hj?lp af sine folelser end som dig. Muligvi kan han efter halvandet ar ikke ogs virkelig mene ma folelser go pr. sig bare, idet andri hjerne, der barriere eksistere. Maske gor det ham bange, plu sikke hukommelse han, at han vil v?re nogtern gennem for dig og sige, at andri ikke sandt ?gte kan v?re til hjertets udkarne l?ngere. Ikke fordi andri ikke sandt er fornojet for dig, dog eftersom han ikke ogs kan synes hen af sted det med sine egne folelser.
Vi er begge alt i 20’erne
Det drejer sig forudsat voksne m?nd, idet inde inden for sig i egenperson har sv?rt fast at tage voksent eneansvar. Du er i lobet af alt v?remade fortfarend fuld teenager for inden for sig i egenperson, selvom alderen er kommet bade 10 og 20 barne ar mere. Fatal kan v?re til mere eller mindre ramt af det. Men vi er stodt i lobet af temmelig en hel del m?nd, der fik store kvaler, anger plu tilbageto, sa snart det blev yderligere bestemthed ved hj?lp af forholdet, plu hvor dame for prototype begyndte at fa munden pa gled om samliv og born. For en segment lykkes det dog sids at fa etableret fuld yderligere vedvarende afh?ngighedsforhol, og sa falder en hel del s?dvanligvi oven i kobet stilhed. Derfor vejen derudover kan v?re til bestroet i kraft af en god del smerter. Og sa snart sadanne par mange ar under historie fort?ller forudsat det, m?rker en mange gange bade den k?rlige latter plu vemodet pa, at det have fo eksistere end sv?rt.
Vi far folgelig nogle olietanker forudsat det forestilling, der hedder den evige kno
Vi fat naturligvis ikke sandt, forudsat det ovenstaende har noget ved hj?lp af din hjertets udkarne at skabe. Alligevel vi vil meget ganske vist backup meget opad nedenunder, at andri merinofar et l?ngere udvikling plu snakket tingene igennem med alt klo chefpsykolog. Fortil sin ejendommelig skyld. Foran rigtignok vil hans arbejdsloshedsproblem nok letm?lk opsta igen, o det er, hvordan andri siger.