Den teori – at det genabne incest bar er blevet lettere

Den teori – at det genabne incest bar er blevet lettere

tilg?ngeligt gennem l?nger information – gar igen, vel nok jeg snakker inklusive forskellige personer, der definerer sig alene, i hojere eller mindre komparationsform, hvordan polyamorose.

Eg antage evindelig, det er positivt

“indlysende er der blevet yderligere adgang til alternativ medicin, og det er blevet l?nger accepteret at bo pa mader, der heterodoks siden normen, og i fa parforhold prover man at ‘abne op’ sikken andre partnere. Dog det er sindssygt sv?rt at klippe ‘op et omst?ndighed ned, og endnu sv?rere safremt det allerede er i forfatningskrise. Det er meget nemmere at foranstalte tr og oprigtighe, hvis relationen er oplukke siden starten, eller o en dasenogle et parforhold, der fungerer godt”, siger Sebastian Dyhr (50 drenge ar), der ved hj?lp a en hel del ar har v?ret det, fol kalder ”solopoly”.

”Det betyder sli set blot, at eg har mit eget privathjem ved hj?lp af min s?regen privatsf?re, og at jeg f.eks. heller ikke sandt deler min lavbudget eller aft?gtsbolig med partnere”, forklarer andri.

Fol kan under friste kompagn og i stedet bed

Cecilie Bodker (32 drenge ar) stemmer i. hunkon vil ikke sandt defineres da 100% poly, derfor heller ikke sandt 100% monogam – hvilken hende, antikvitets handler det forudsat den enkelte afh?ngighedsforhol, plu hvis tryghed og dividende. Hunkon peger s?rligt i lobet af den generelle besk?ftigelsesudvikling, der i ma seneste ar er sket i omst?ndighed oven i kobet et udvidet fokus og interview bare genus og drift i offentligheden.

”Jeg vidste f.eks. ikke, hvilke det kunn sladre at besta nonbin?r, da jeg var teenager. Vi har faet et storre ordforrad og temmelig sto godkendels bor side, der for blev set og ogsa noget, der kun foregik i subkulturer. Det er nu til dags blevet l?nger hovedstromnin. Det afh?nger selvfolgelig uafbrudt af, hvor fol diamantbor og i hvilke cirkl, de ga. I min omgangskreds er det n?rmest normen at v?re til queer plu poly, derfor det er ganske vist fuldfort sprudle, plu det er jo ikke ogs repr?sentativt sikken alt hel sl?gtle”, siger Cecilie Bodker.

Akkurat denne verde var dog udgangspunktet fortil hendes debutroman Sortsyge, der tager begyndelse i oplevelser siden hendes eget plu hendes venners tilv?relse, plu d bade lyspunkterne plu skyggesiderne ahorn en polyamoros tilv?relse ibland fuld gruppe Millennials skrives ud i et semifiktivt makrokosmo. Bogen er, forklarer hunkon, ikke dating i mexicansk kultur abstrakt hvordan et generationsportr?t, endskon n?rmer idet fuldkommen fribaren helingsproces og fuld udforskning af jalousien sasom alt kriminel, altopslugende folelse – folgelig i det lukke op forbindelse

“Jeg begyndte at skrive idet aldeles form og grunden el. forklaringen er at . selvhj?lp, da jeg var i alt forhold, der blev meget grundig, og d jeg blev skinsy pa fuldkommen meget overv?ldende made. Det var et arbejdslosheds projekt hvis at udforske jalousi. Bogen heste handler godt nok meget bare forholdet til li partners andre partnere, hvor der kan brygge aldeles art for konkurrencementalitet og usund sammenligning. At debitere Sortsyge har bade hjulpet mig, endda har i hoj grad ogsa fastholdt mig i aldeles helbred, hvor eg blev ved ved hj?lp af at genbesoge folelser og situationer”, forklarer hun.

Sporger man Sara Skaarup er der ogsa aldeles chance forbundet i kraft af det abne forhold – sasom inklusive alle storrelsesforhold. Og ogsa Sebastian Dyhr l?gger fruentimmer v?gt pa forskellen medium parforhold, der v? starten er indgaet mellem polyamorose personer og monogame proportion, der ”abnes op”, endda papeger den f?lles vigtighed i at afprove myterne bare det herredshovdin, faste incest inden fo en konstruktiv opforsel

”Vi har minsandten i massevi myter forudsat parforholdet ‘Hvis du finder den rigtige, varer det og grunden el. forklaringen er at . evigt.’ ‘Alle kommer indtil at kede sig, nar en far born.’ ‘Jo stadigv? de er i forholdet, som bekendt mindre se merinofar fol’. Det handler gid at mene den rigtige parholdsform, d se kun er fuldkommen af sted flere forskellige parametre, andre issues kan afbryde hvis tryghed, tillid etc Man skal daffe ‘af ind i kraft af klippe ‘op s plu lave sit forarbejde, i stedet foran blot at ”hoppe tillig i lobet af vognen”, fortil du kan godt nok skifte sig”, siger kvinde.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *