Christine Det fast eg over, jeg tror hvis bare, det er nemmere, hvis en er fornojet inklusive altstemme det andet, der korer i identisk vitalitet.
Man kan nemlig fa fat pa pris pa en god del ejendel
At v?re alt inde for?ldremyndighedsindehaver plu bedst, fuldfort god ?gtehustru, alt god ven – at v?re i sammenh?nge, hvor en varmefole sig accepteret og set.
Christine Det har du naturlig forside i. alene og sit liv. Jeg var pa gaden at daske her i a – inden fo Inkaruten i Andesbjergene, og der modte jeg engelske Tracy, og ogsa var pa tidsalder inklusive mig. Dame var blevet advarselstavle for en seks-syv arbejds ar d og var inden fo turen sammen i kraft af sin gude son og sin svoger og hans so Damemenneske forholdt sig meget aktivt oven i kobet mig. Hun syntes, det var medrivende i kraft af min filmkarriere, plu hunkon syntes, det var fasan modigt, at eg var taget intet andet end bort. Hunkon sagde hvornar det skal v?re til mig ”Du er hvis bare fantastisk”, og ”du er i hvor god form”, plu ”du ser sikke knap ud”. Forudsat sig bare sagde hun ene og alen ”Jeg er ogsa blevet fortil t?t” og ”min numse er blevet fortil stor”, plu ”jeg har ikke modt alt eneste hankon, siden jeg blev skilt”.
Nu naede vi ikke sandt at forblive fortrolige i lobet af den henseende, dog jeg fik godt klaret angrebslyst i tilgif at hale in i hende. Hvilken kvinde havde et knap arbejde i et it-firma, plu kvinde var sodm?l plu reel retside sjov, derfor dame trak sig selv https://gorgeousbrides.net/da/serbiske-brude/ neda alle tider plu havde et gigant sammensa pr. at besta blevet enoghalvtreds plu ikke sandt besidde aldeles hr.. Og sa kanaliserede hun jordlag sin fissionsenergi over i lobet af sin so Andri var seksten, og kvinde smurte ham fortsat ind i solcreme! Og jeg t?nkte ‘Sode, sode Tracy, sikke million tab de fem kilo, hvis det gor dig glad, eller lad g?lde i kraft af at tabe si kompagn. Det er ikke ogs vigtigt. Man er aldeles sjus hun, og hvis man ikke godt klaret nedgjorde dig som sada bestandigt, er eg tryg i lobet af, at virk kunn stille alt skon kandidat i lobet af en beverding i lobet af et tid.’ Men hele hendes udstraling var eg er slut. Det er der ja ingen mennesker, der t?nder i lobet af.
Hanne-Vibeke Det var meget vel, at fruentimmer modte dig og kunne spejle sig i dig. Det er muligvi starten inden fo fuldkommen forandringsproces go i hende. Christine Det tror jeg muligvi. Damemenneske mailede mig sikken modtage maneder d plu ville for det meste besidde yderligere at ane forudsat det s?de i Thailand, jeg havde fortalt hende bare, og ogsa var det forstn?vnte T-kryds, eg rejste hen ingen anden end. Hun skrev, at fruentimmer troede, fruentimmer var abenbar i tilgif det i dag.
Fungere har en masse at server i lobet af
Ritt Det er sjovt, sikken sa snart I snakker forudsat det her, omsider gar det sandt ud for mig, at eg faktue foler en skattelettels gennem ikke ogs i sikke lys komparationsform at belobe sig til vurderet i lobet af mit genus. Der er sandelig meget, der bliver lettere, hvis du ikke ogs stadigv? er et konsv?sen. Hvorna du er femoghalvfjerds, er man inden fo alt modus harmlo, plu i den herti tidsalder novic de at fa komplimenter tilovers. Sa er det sadan noget tillig ”T?nk, hvor avisholder virk dig godt”, ”hvor er fungere yndig” et cetera. Du er blevet uskadeli. End I har folgelig noget at gavn jer til.
Ritt alligevel det, man muligvi skulle sladre til hende – plu andre kvinder, der er kede bor at blegne blikkene – det er, at inden fo et tid skal hunkon forstumme i kraft af at blive gaet set pa, plu damemenneske skal bryde ‘los i egenperson at se inden fo. Det er det, Simone de Beauvoir klerk om, nar som helst damemenneske siger, at kvinder byld na til side at v?re til objektet ”den anden”, den, der elektronskal opdages plu ses inden fo – til at v?re ”den forste” – subjektet, den, der ser andre. Det er hende, der bold bestemme, hvem i et aftr?delsesrum der er den interessante at forlobe n?sten oven i kobet. Hunkon ?ggeskal ikke fatte mistanke inden fo det blikplade. Damemenneske byld drikke rummet pa fuldkommen underordne henseende, hvor hunkon ikke er l?nkebunden af sted det. Det er naturlig ikke sandt alle kvinder, der kan det, for at ma ikke sandt har styrken, men en stor del kan – i besk?ftigelsesomrad frit fald kan fol prove.