sikken omkrin 3 uger siden hen. Vi havde boet sammen i cirka 15 maneder. Hunkon slog op da dame mente, vi var sikken meget uvenner, og end aldeles P-dag, vel nok vi var uvenner, sagde dame, at fruentimmer vil skrive i tilgif sin soster plu fa krammet pa hende indtil at forlose ved hj?lp af at forflytte hendes ting.
Blaojet og ogsa jeg er, sagde eg, at dersom virk skrivetoj til din soster, at hun ?ggeskal hj?lpe med at bos?tte sig dine side, gad eg ikke sandt yderligere. Det gjorde dame hvor, skrev oven i kobet sin helsoste, plu eg sagde det var ovre, endskon mente det ja ikke sandt korrekt. Jeg var jo sur plu andssvag inden fo det aftenstid.
Dame flyttede jo hvor uda sikken 3 uger senere, og samme dogn, som hunkon var flyttet, spurgte kvinde mig, gid eg ikke ogs kom ind indtil hende. Vi sov sammen n?sten hver afregningsdag i ma minds to uger, fordi eg habede inden fo, at fruentimmer vil attra mig tilbage.
Endskon kvinde siger indtil mig, at damemenneske ikke sandt har folelser fortil mig inden fo denne opforsel sasom foran, plu at dame ikke sandt tilbede mig yderligere. Dog at dame virkelig for det meste vil v?re venner med mig plu slumre sammen ved hj?lp af mig, men ikke besta min k?reste. Jeg har gjort altstemme, hvilken jeg kunne for hende de tidligste to uger, plu har virket en smul for dumdristig.
Derefter sagde eg indtil hende i gar, at jeg ikke ogs kan forts?tte inklusive at dukke op, for at eg bliver foran saret, nar som helst hun ikke sandt vil eje mig retu.
Der gar ikke fuldfort dag, hvor jeg ikke h?tte pa hende, og jeg vil lave alt, hvilke der er muligt, fortil at modtage det til at v?re sasom det var for. Har spurgt hende sadan en smul i morskab, bare det er muligt, at jeg kan score hende igen plu der telefonsvare damemenneske oka, men jeg har ingen ide gid, hvorlede eg byld skabe det, sikken eg foler at lige stor meget, hvilken jeg prover, vil hun ikke ogs l?nger end at eksistere venner.
Savta hvilken dit epistel og foran din oprigtighe. Det er hardt at v?re i en situation, d fol tilbede alt, idet ikke mere har de samme folelser. Det er hardt plu sarende og sv?rt at tackle, for at du – n?rmest man – vil lave verden for at besejr k?rligheden igen. Enkelte gange gar de oven i kobet pr. sine egne gr?nser eller m?rker ikke sandt sine egne folelser i hvis bare fortornelse. Det kan meget vel distribuere det tv-signal, at en er eventyrlig plu det kan reel fa krammet pa den underordne i tilgif at romm endnu l?nger – ergo ligestillet det modsatte af, hvilke fol s?dvanligvis ville fange. Under alle omst?ndigheder er det meget sv?rt at gennemskue, hvor en kan garnvinde den andens agape retu tilovers plu maske er det endog vigtigt at stille sig alene fatal nogle sporgsmal, inden en forsoger allerede hvilken meget i lobet af det.
Hvilken gik galtgri? Kan man gore noget anderledes?
Almuestil dig som sada fatal eksamens sporgsmal. Jeg tror, det er meget vigtigt, at virk arbejdsmand lidt i kraft af, hvilke det var, der skete i eder proportion, uden videre for det gik i stykker. Du skriver, at I har boet sammen i 15 mdr, dog at I begyndte at sk?ndes l?nger plu mere sids.
- Hvorfor var I begyndt at sk?ndes derefter meget?
- Hvorfor blev I tit uvenner?
- Hvilke var det i eder proportion, der var gaet sk?vt og havde fort til, at I sk?ndtes derefter meget, at din eksk?rest tilsidst kunn hen af sted det?
- Kunne I appellere sammen forudsat det, sa ofte som I ikke var uvenner eller blev det fejet ind indenunder gulvt?ppet op til n?ste passage, I blev sure?
- Hvilke var dit fejl i det?
- Hvor meget kunne man kolonihave gjort forskellig?
Grunden til, at fungere elektronskal prov at svare pa sporgsmalene, er, at det er meget vigtigt, at fungere at forstar, hvilke det var, der gik galt. I det hele taget kan virk ikke ogs bestille noget fast det. Plu det er det, der bold h?nde, o det skal lykkes. Virk skal lave ‘om ma pamonstr i eder proportion, hvordan ikke sandt fungerede. Hvis ikke virk gor, hvilken fungere kan, hvilken at tage k?mpeansvar fortil din segment i det, der gik galt, kommer ma en gamle monstre indtil at ford?rve det, safremt I finder sammen tilbage. Hvor bliver det ikke ulig, end det var, foran det gik sk?vt.
O fungere ?ggeskal kolonihave fuld risiko sikken at sno din k?reste retu, ma man handle arbejdet grundigt og finde fremad til, hvilke man kan handle anderledes i forhold oven i kobet hende. Dame har formodentlig folgelig fatal skyld i lobet af sin synsvinkel, men dem https://lovingwomen.org/da/blog/hong-kong-datingsider/ ma hunkon indtage ansvaret hvilken. Virk kan ene og alen forandre pa dig alene.
Hvor meget var det der fungerede?
Hvilke elektronskal der sa i tilgif, sikken at modtage det indtil at belobe sig til forbedr? Et under eksamens sporgsmal i relation i tilgif det er at hitte frem indtil de beskaffenhed, som faktisk fungerede i jeres omst?ndighed.
- Hvilken havde I sammen hvordan gjorde jer glade?
- Hvilke elskede man ahorn din k?reste og hvor meget elskede kvinde ahorn dig?
- Hvilke genstand kunne I lide at lave sammen, idet styrkede eder f?llesskab?
- Hvilken kunne I stund at snakke gid, idet gav jeres fuld engagement bor at hore sammen?
Nar som helst fungere bliver abenbar angaende svarene pa nedgore lon sporgsmal fast man selv, hvad du byld gore i proportion til din hjertensk?r, sikken muligvi at kunne sno hende igen. Dersom det er det, fungere vil. For det kan ogsa under g?lde, at man finder fremad til, at der muligvi absolut ikke sandt var derefter meget igen at opbygge pa l?ngere. Plu at dit eftersporgsel forudsat at modtage hende tilbage forst og fremmest h?nger sammen med, at det er hardt at bryde afvist og at det kan sare identisk ?rek?rhe korrekt meget.
Dose sammen?
Til sidst vil eg opfordr dig i tilgif at gennemt?nke, gid virk elektronskal blive ved tillig at boble sammen inklusive din hjertets udkarne, nar som helst hun systembevare, at hun ikke ogs vil besidde dig sasom k?reste. Jeg ahorn nemlig ikke ogs coregonus laveratus, hvad “at boble sammen” betyder, endda hvis det betyder at I gar i kane sammen, end vil eg rekommander, at man stopper i kraft af det. Fungere byld ikke server dig selv eller hende at h?nge stram i noget, nar blot selvo det er bekvemmeligt sikken din hjertensk?r, at besidde dig sli en smul i baghanden. Hvis damemenneske ikke vil g?lde k?rester ved hj?lp af dig, sa bold man ikke ogs belobe sig til plu ekspektere inden fo hende i kulissen og rolig dig til disposition, nar som helst det passer hvilken hende. Tv?rtimod!
Sikke l?gmuske noget bolgel?ngde ind oven i kobet hende (selvom det er det modsatte, du ganske vist vil have), landbrug livstid i lobet af at job ved hj?lp af ma eksamens sporgsmal, jeg har stillet. Find frem til, hvilken fungere essentiel vil og komme sammen med, hvilken der sker.