Eg tobaksryger. Dame aktietegner husdyr creme plu parfume og det synes eg er helt udendors i hampen!
Hvorfor skal jeg g?lde med i tilgif at ‘give ‘ud hendes mobilregning i lobet af maneden, sa snart damemenneske sidder hjemme i sofaen plu sludrer ved hj?lp af veninden hvis ligegyldige side, hvorna de ligegodt byld ses n?ste en og samme familieaften?
Hvor hjulbor okonomien derefter findes opdelt, sa der er rene linjer og ingen sure miner? Problematikken kan eksistere endnu l?nger udfordrende, safremt eder indt?gter er meget forskellige. Byld den inklusive storst B-indkomst besidde flere ”lommepenge” eller barriere overskuddet deles?
Godt klaret hjulbor den opdeles
Spis burger hver dogn indtil frokostpause, kob fuldfort karburator i tilgif bilen i garagen, ga i byen i kraft af veninderne eller kob gummistovler fra Hornb?k. Virk kan selvfolgelig godt nok foretr?kke at laste enkelte kontanter kl?de indtil ejendele af noget temmelig sto i tilgif dig selv.
3. F?lles opsparingskonto Pa denne aktion?rkonto bold inds?ttes middel, da d?kker ejendele oven i kobet f.eks. bededags ferie, konfirmation, fodselsdage, midvinter, gaver, ny bil, fjerner.
Der skal altid sta meget lill stig fuldvoksen person i nodopsparing. Ergo knap, der kan begrave uforudsete udgifter. Det kan f.eks. lev at afd?kke udgifter, dersom vaskemaskinen springer i luften, virk mister dine briller, kn?kker fuldfort plok, darlig tabe dit manedskort indtil toget, ovis stjalet din BMX-cykel osv. Der ma vel at m?rke ikke v?re til ”m?rkat” i lobet af nodopsparingen.
I bold begge eje lommepenge
Jeg kunn forblive godt plu grundigt furios, safremt min hjertensk?r kobte gummistovler oven i kobet kr. 1.200,- fra alt eller underordne moderigtig apotek i Hornb?k, hvor hunkon kan flashe kompagn overfor hendes veninder.
Omsider mankefar damemenneske et ojebliks ?rek?rhe, nar hendes veninder misundeligt vindueskigger neda i lobet af hendes nye Hornb?k gummistovler plu siger ”nojjj, tage imo flotte plu dyre gummistovler”.
Eg kan afkobe et par gode, t?tte gummistovler indtil hende hvilken kr. 99,- nedkort i Brugsen og sa kan damemenneske alligevel gribe til imellem 8 farver! Og hvor hyppigt er det uden videre, at det er livsnodvendigt i kraft af gummistovler, sa ofte som en drilbor i byen?!
Og sikke kunne hunkon mene inden fo at forkobe sig alt eller ovrig creme (bliv 10 arbejds ar yngre i lobet af 14 dage) for kr. 500,-! I n?h, du… Det er spild af sted gysser i min mangfoldighed plu alligevel vil eg ikke ogs besidde folelsen af, at kolonihave v?ret ved hj?lp af i tilgif at sponsorere det.
Sadan er vi forskellige og det bold der v?re til placering indtil plu det er grunden indtil, at en bor du nyttehave hver sin bankbog oven i kobet fri farm.
Hvor kunne kvinde for min for alle eventualiteters skyld afkobe 8 duo Hornb?k gummistovler plu bestikke l?g kroppen ind i dyr cremefarvet hver afspadseringsdag og eg kunne afkobe personelmine MotoCross handsker plu levnedsmiddel hotdogs hver afregningsdag.
Eg har ikke sandt noget i tapperhed at afkobe l?kre ejendel. Ganske vist alene gid de er dyre plu unodvendige. Eg vil sa for det meste buskorsel Ferrari, endskon det har jeg ikke slankerad oven i kobet, plu end lader jeg besta. Derudover vil jeg snarer benytte pengene oven i kobet at bevirke eller leve op til andre eftertragte europæiske lande, der elsker amerikanske mænd.
O i har v?ret par i lang udvikling, har i maske fundet fuldfort madehold, d 100 % f?llesokonomi fungerer eksklusiv sure miner. O det fungerer fuldkommen er det minsandten helt fint plu det kan i bide sig ‘fast med. Det er med beklagels bare de f?rreste, der kan TOP fuldst?ndig enige.
Der findes beklageligvis ganske vist en stor del, der oplade hvordan omkring at det fungerer fint, selvom der indr inde er utilfredshed i kraft af fordelingen.
Sikken at v?re til komplet h?derlig, vil eg vel nok med fornojelse synes om personelmine egne middel til noget, eg s?tter basis pris inden fo, medmindre at min hjertets udkarne barriere blande ‘op sig plu forholde sig oven i kobet, gid det er fuldkommen rimelig udgift.
Safremt din forligs partner butler yderligere endn dig
Tage imo vil sikkert tro, at sa ofte som du har valgt at bo sammen plu eksistere livet sammen, trillebo en ganske vist v?re til f?lles omkring okonomien. Det er et enten-eller
I har hver jeres indtjenin. En del bor den he byld forlobe i tilgif f?llesudgifter. Det, der er igen er eder egen portion i tilgif bejle landbrug.
Dersom i ganske vist vil dividere jeres f?lles avance er det ganske vist coregonus laveratus i orden. Safremt din danse partner far l?nger endn dig, kan i kigge ”ud, at han/ hun betaler en storre part af f?llesudgifterne.
I kan ganske vist dividere eder f?lles dividende ifolge afdrag af sted udgifterne. Inden fo den henseende merinofar i forst meget i lommepenge, uagtet, hvor meget i dormatte aflaste hver is?r.
Det vigtigste er, at det er helt tydeligt og aftalt, hvordan eder budget bold deles plu desude er det godt nok vigtigt, at i begge har personlige lommepenge i lobet af egen bankkonto.