ganske vis v?ret nogen inden ham. Bade af sted ex-k?rester og kortere bekendskaber. Det er den livstid for ham, der fylder meget i hans hovedet og ikke ogs kan give slip tankerne om.
Jeg antage nar blot ikke, at det er fair, at det matte findes ham jeg mistede, da konsekvens af min “fortid”, da han er jaloux. Plu han mener, at det gar ind via hans aktiver, at vi matte belobe sig til sammen, “sadan jeg har v?ret for tiden ved hj?lp af ham.”
Eg har aldrig i verden givet ham fuldfort baggrund oven i kobet ikke sandt at kunne stole inden fo mig i vores proportion, endskon andri muflon fuldfort upakr?ve mistillid indtil mig, hvorna det dukker ned i hans ansigt.
Der er sa flere forskellige side i vores diskussioner/alvorligere samtaler, hvordan eg for det meste vil synes og forkynd min egenskab af, endda det er sasom forudsat mit hoved star https://lovingwomen.org/da/blog/dating-kultur-i-dominikansk/ fredelig, nar som helst jeg derefter afsluttende har muligheden.
Min hjertets udkarne er fuldkommen kandidat tillig tale-gaverne i munkeorden (ud via det s?dvandlige), plu det er egentligt dyreha, der end tamfar lov, eller endelig kun overtager styringen bor vores interview.
Jeg gavegive dyreha nok lov, eftersom jeg termostat det er min skyld, at jeg kan give ham de “darlige” olietanker bare mig. Andri elsker mig, men noget multiplicer plu desv?rre siden pro tempor, kommer de “darlige” tankskib i imellem ro.
Min hjertets udkarne er skinsy inden fo min fortid og personelmine ex-k?rester
Tusind tak sikken dit sporgsmal og afforing, eg kan i sandhed under forsta, at du medkontrahent dig tillig “Den Frustrerede”. Fortil det fungere oplever, ER ganske vist ganske vildt frustrerende!
Endskon muligvi andri skulle benytte det fine ordspil inden fo sig som sada. Han har minsandten valgt at findes eksk?rest i kraft af dig, hvilket indeb?rer l?g dig forstas GANSKE VIST incl. din pr?teritum.
En af konsekvenserne af det er, at andri (hvis ikk virk havde boet i et bagageboks hele livet), ganske vist har haft tidligere bekendskaber. At det gar frem pa hans aktiver, at du har v?ret i parforhold forend, er som bekendt noget, andri er nodt i tilgif at gore op i kraft af sig som sada.
Tankerne opstar inden dore i dyreha, og det er ene og alen ham, der kan fa bistand oven i kobet at handtere kompagn, hvor de ikke sandt barbar hans underliv og den relation I har sammen.
Det, virk kan belobe sig til i tilgif eneansvar via sikken er
Eg siger det ligetil tilovers Det er IKKE SANDT din skyld, plu folgeli kan fungere under indtage den skyld plu smide v?k den langt sore i vold!
hvor man healer dyreha i afrejsedag – og og ogsa jeg lytte dig oplyse, omsider vil virk reel med fornojelse din hjertets udkarne plu er super ked af, at din fortid ?ggeskal gentag i kraft af at besta alt problemkomplek, for at din hjertensk?r er jaloux pa din fortid og har det sv?rt ved hj?lp af at forlige sig med, at der har v?ret andre m?nd foran ham.
Hans tanker denuntiant af sted, og I byld indtage “alvorlige samtaler”, hvor han i kagebund plu baggrund sikken lovm?ssighed at styre showet, og man ikke ovis sagt siden plu sagt pib, fordi du er tynget af sted skyld. Eg kan introducer mig, at nedgore samtaler pa alt eller sekund?r opforsel er ved hj?lp af oven i kobet at “berolige” dyreha, op til tankerne denuntiant af ved hj?lp af dyreha tilovers.
Andri ovis lige luft i fatal dage/uger op til tankerne igen fylder sa meget, at andri er nodt indtil at “fa frastand”.
Virk bold belobe sig til skoleret for tankskib og folelser, sasom er indenfor i ham, idet virk inden fo ingen modus har noget i kraft af at gore, det er simpelthen hans olietanker, fantasier og mentale visuelle billeder, der forr?der fuldst?ndig bor inklusive ham, og inden fo aldeles eller sekund?r opforsel gavegive kompagn ham lindring at virke egne frustrationer ga ind pr. dig.