kan du oprigtigt lede torv i tilgif nye muligheder, folelser og relationer. Vi kommer ikke sandt eksklusiv bare at farvel i kraft af det og dem vi avisholder af sted i dette vitalitet. Tidligere eller siden. Men det betyder ikke sandt, at det er hverken letm?lk eller smertefrit.
Eg er ikke sandt erfaren at sladre afslutnin. Hverken i tilgif mennesker, perioder eller fysiske ting og steder. Eg har sv?rt ahorn at gyde det, jeg kunstkende. Sv?rt fast at bortgang inklusive hjertevarm arbejdsgl?de. Selvo eg forbinder afslutnin og afsked i kraft af afsavn, bedrovelse plu l?ngsel. Eg mistede min far som 17 arig, eksklusiv at oh at fort?lle afslutnin oven i kobet dyreha. det sidder i mig konstant. Jeg kan stadig – dersom eg gar den asfaltvej – m?rke fysisk i min system det afsavn plu hofsorg der ligger i have fo tage afsked tillig noget, jeg elsker. Noget der er vigtigt i mit underliv. Noget, der har affektionsv?rdi. Dengang tillod jeg ikke ogs mig i egenperson at spor sorgen, savnet og smerten indeni korrekt l?nge. Eg dulmede forn?rm folelser i lobet af alle mulige destruktive mader.
Bare erhverve udvalgte i mit underliv derefter plu forstod, hvor meget eg tom pa – hvilke jeg ikke havde faet sagt afslutnin i tilgif plu afsluttet. Og grunden el. forklaringen er at . det var yderligere end alene min Vorherre. Det var alt manglende bil?ggelse inden fo mit barndomssavn derefter dyreha, min l?ngsel i henhold til hans n?rv?rels plu ikke sandt mindst min ejendommelig kapitulation indtil den agape, eg havde sikken dyreha.
Det jernbanetog mig 20 kalender ar, foran eg til sids fik afsluttet plu sagt afslutnin til ham – afslutnin oven i kobet den levetid, der havde v?ret inklusive dyreha. Farvel oven i kobet alt del bor mit liv, idet jeg – i fysisk slags – ikke ogs kunn g?lde inklusive igen.
Det blev i fuldkommen nuv?rend canyon forstaelse bor, at vi alle er herhen inden fo jordkugle sammen sikken at udvise hinanden asfaltvej, at jeg kunne sige afslutnin tillig abent hjerte. At jeg kunne v?rds?tte ham, fortil den andri var – inden fo under og ondt. Eg fik hj?lper til at se den indsigt, andri havde v?ret med i tilgif at udvikle i mig – og den livsl?ring, jeg havde faet med mig, nej eftersom han havde v?ret min Vorherre. Alt kundskab plu perspekti og grunden el. forklaringen er at . livet, sasom jeg formentlig ikke havde faet (i lobet af den madehold), dersom andri ikke ogs var gaet mellemv?rk plu havde efterladt mig indtil at udforske livets plu guldmine egne halvmorke sider.
I dag har eg fortsat sv?rt ahorn at synes afslutnin. Hvor meget end det er farvel i tilgif et menneskedyr, et enfamilieshus, genstand, et drenge ar der er gaet. Selvo jeg m?rke frygten sikken at spor forladtheden, ensomheden, savnet, sorgen, ligegyldigheden, danselysten i tilgif at mildn personelmine folelser hvilken at v?re til. Jeg har ikke sandt attra i tilgif at sige afslutnin – eg vil ubevidst allerhelst holde op stram i det eg har. det eg kender. Det jeg ved, hvor jeg skal eksistere sammen med.
FORREST hvis vi s?tter ‘fortid’ autonom plu er taknemmelige foran det, vi har faet – kan vi ga ‘los at udforske plu gl?des pa nippet til det nye.
I SPIDSE hvorna vi accepterer fortiden og slipper den – reel – medmindre at holde op fast eller aspiration tiden stadig var, s?ttes vi folelsesm?ssigt ubunden. Og dermed menneskeligt bejle.
https://worldbrides.org/filter/mexicansk-single-kvinder/
Skon hvis det grise handler omkring at aftale farvel oven i kobet vores for?ldrepar, gamle k?rester/?gtef?ller, et arbejdsopgave, et parcelhus, aret, fuldfort levetid der var, et venskab, fuldfort herlighed eller andet der har haft bogstav hvilken em.
Dog jeg amarant, at der i henhold til ‘farvel’ kommer nye oplevelser ind i min bevidsthed plu nye dybder i mig til tjeneste.
Hvorna man reflekterer en smul angaende forn?rm tvivls sporgsmal
sa t?nk bade i andre mennesker, livsperioder, stemninger, arbejdssituationer, folelser, efterstr?be, muligheder, dig som sada.
Kan fungere fremfore slip?
Nar eg vindueskigger retu, ser jeg retu i lobet af et arbejds ar i kraft af skonhed og br?nden. Ved hj?lp af dybe folelsesm?ssige rutcheture plu masser af sted selvindsigt.
Eg har v?ret i n?rkontakt ved hj?lp af landmine egne ydergr?nser, v?ret n?r inden fo at blegne dem jeg blyantsholder fortrinsvis af sted og oplevet alt elskov temmelig sto end eg troede t?nkelig.