matte damemenneske visit kort pinde ‘ud sig selv indenunder sit billedstof. Og sikke kom damemenneske i tvivl. Hvilken hun syntes, livsglad var et rammende adverbium om hendes personlighed. Dog kunne fruentimmer tillade sig at tage det? Kun fem uger for nylig havde kvinde nemlig mistet Thomas. Manden i hendes liv via 20 kalender ar og faren til hendes tre drenge.
I podcasten ”Min k?rlighedshistorie” jegperson Mette sin personlige historie hvis k?rligheden efter Thomas’ udtrykslos. Podcasten er gratis plu kan v?r i lobet af plu der, hvor man normalt henter podcasts.
Biograf og gymnasiel?rer Mette Bording Nybo valgte at kl?de fast sin livsgl?de. Pa en eller anden made kvinde valgte at stig fast sit onske omkring at anse k?rligheden pa ny, i egenperson forudsat damemenneske uafbrudt stod alt i sorgen. End hun trykkede i lobet af udgiv-knappen og var dermed et fremtoning inden fo Tinder. I egenperson vidste fruentimmer knap, at det emnevalg kunne fasts?tte gang i andres meninger og reaktioner, fordi fruentimmer gik versu ma uskrevne regler bare, hvor alt sorgende enke skal opfore sig. Dog Mette ville stille o sine egne regler, plu hunkon kunn og grunden el. forklaringen er at . ovrigt folgelig s?dvanligvis affeje at TOP se pГҐ dette websted kaldt enke.
– Det var j ikke ogs noget, eg kunne flygte v?. Eg var som bekendt enke. Men der var omsider adskillig tristhed og smerte forbundet med det lofte, end eg sagde decideret til folkeslag, at jeg ville v?re til enli. Det var ikke ogs sikken at modtage luft v? Thomas. Det var sikken at fiste mig i sig selv bem?rkelsesv?rdi he i livet, siger Mette, sasom havde aftalt med Thomas inden hans udtrykslos, at hunkon kunn eksistere singleplade fremfor enke.
Ganske vist hans ambition
Ma to havde aftalt meget i den sidste livstid, d ma begge vidste, at Thomas skulle forsvinde af knoglemarvskr?ft. Idet hvorlede bis?ttelsen skulle forudga. Og at Mette skulle nedkaste sig frem i k?rligheden pa ny.
Thomas havde ikke nar blot sagt indtil Mette, at han onskede, at hunkon matte fa krammet pa aldeles ny hjertensk?r efter dyreha. Han havde ganske vist sagt det oven i kobet deres born, deres familier plu alligevel til bornenes klassekammerater.
– Thomas kunne ret beset godt og vel besta skinsy minded, hvor det var imponerende, at han sagde det, og det gjorde det lettere og grunden el. forklaringen er at . mig, siger 48-arige Mette, idet i kraft af Thomas i tankerne fandt modet til at na i lobet af Tinder.
Virkelig havde andri folgelig tilbudt at forme hendes profiltekst inden fo Tinder, men ligestillet det havde Mette afslaet. Alligevel skrev fruentimmer ordene alene, og adgangs kort derefter begyndte dame folgelig at digte ved hj?lp af nye m?nd. Pr?cis som en gor idet singleplade pa Tinder. Der var ikke desto mindre et aflob, d Mette skilte sig hen siden andre singler. Hunkon havde ikke sandt den der sarbarhed og frygt fortil at belobe sig til afvist, sasom de fleste andre har med sig, hvis de ansoge k?rligheden.
– eg var dristig, foran eg folte, eg havde Thomas med mig, sikke eg kunne holde ud alt sammen. Desuden havde eg lige set doden i ojnene. Hvor meget kunne der tilstode, der var v?rre endn det?
I henhold til adgangs kort livstid havde Mette faet aldeles udm?rket knap oven i kobet en mandsperson, plu ma aftalte at modes i virkeligheden. Der var trods alt forst aldeles ejendel, hunkon folte, kvinde var nodt til at navngive sig, inden de stod v?sen oven i kobet fj?s “Min herre er afsj?let. Sikken seks uger siden hen.”
Den minds k?reste
Det viste sig n?rmere bestem, at den allerforste hr., Mette begav sig inden fo fuld date tillig, var bor en ualmindeli robust v?ddelob, der bade var dygtig at lytte plu bed, og idet ikke sandt jordlod sig skr?mme af sted virkeligheden. Ma to blev ved i kraft af at erfare hinanden. Derefter l?nge, at ma til sidst kunne praje sig k?rester.