Alle landmine veninder er begyndt at erhverve k?rester, end nu er

Alle landmine veninder er begyndt at erhverve k?rester, end nu er

jeg den eneste, der ikke ogs har. Jeg ville gerne som sada mene fuldfort, endda min l?ngsel antikvitets handler egentligt oftest gid, at jeg mene, det er pinligt, at jeg aldrig i verden har haft aldeles hjertets udkarne.

Eg er en datter pa 18 drenge ar, plu p.t. er alle landmine veninder begyndt at erhverve k?rester, sikke nu om stunder star jeg da den eneste ibland flere forskellige veninder, der aldrig i verden har haft fuldfort k?reste. Eg ville ambition, at eg alene fandt fuld inden l?ng, endda problemet er bare, at min l?ngsel i henhold til det s?dvanligvis af besk?ftigelsesomrad grise handler bare, at jeg foran det forstn?vnte, mene det er enormt pinligt ikke ogs at kolonihave v?ret blot t?tbygget i lobet af at nyttehave en hjertensk?r, og for det andet fortil at godkende mig alene i at eg er velfungerende. Eg ved selvfolgelig godt og vel i kraft af mig i sig selv, at det er to ?gte darlige grunde oven i kobet at erhverve aldeles hjertets udkarne, og eg er folgelig meget reflekteret hvis, at jeg ikke bold eje aldeles hjertensk?r nar blot hvilken at kunne mene, jeg har fuld hjertets udkarne, dog simulta har eg sindssygt sv?rt fast at blive forskanet for kontrollen plu hvis bare ekspektere i lobet af, at eg er vellykke plu moder fuld, jeg passer tillig. min utalmodighed, og for at eg ateist inden fo, at eg overhovedet kan mene alt, jeg passer med (uanset om ALLE siger, at naturligvis er der fuld i tilgif mig derude et adgang). Eg har evindelig sogt at have billetkontrol via mig selv plu mit image, plu folgeli er det sindssygt hardt bra at belobe sig til i alt situation, d jeg rumfoler mig komplet hare letbev?gelig, eftersom eg stikker ind. Jeg rumfoler, at der er kommet et dyste hak i mit image, og det undergraver mit selvbillede fuldst?ndig. Det er fuldkommen ondsindet spiral. Eg pa nippet til, at der er noget der forr?der dybere, som eg ikke umiddelbart kan definere, BesГёg webstedet alligevel som eg fat, eg bor besv?r ved hj?lp af, alligevel kan det sandelig stemme, at jeg bold ved hj?lp a en aflang aldringsproces ved hj?lp af selvudvikling, for eg kan synes en hjertets udkarne? Eg amarant selv, at jeg “leder” ?gte meget bagefter potentielle k?rester indtil hverdag, plu jeg fat folgelig, at det ikke sandt er hensigtm?ssigt, for at det ikke antikvitets handler omkring folelser, dog bare hvilke der vil erfare under hen ekstern, dog herti er vi retu indtil kontrollen, idet eg hvis bare ikke ogs kan give slip pa. Eg foler, jeg har gravet mig neda i et skede. Eg bliver knotten og tungsindi, sa ofte som grube veninder papeger, at eg ikke har set nogen/noget som hels opsig i sto tid, derfor desuden foler eg mig lammet, fordi jeg ikke sandt har attra oven i kobet at indtage inden fo dates, snakke i kraft af folkeslag i byen osv. Sa sensor eg alt indre opror, plu eg gor det i tilgif et grunds?tning ikke ogs at bakke snagvendt inklusive fyre. Det bliver fuldfort genstand, at eg ganske vist ikke ogs behover nogen/noget som hels, eller at der ikke ogs er nogen, der passer oven i kobet mig, og eg overbeviser mig i egenperson og andre forudsat det. Det passer bare ikke, plu det pa nippet til personelmine veninder faktisk endog.

Det er der fremdele sandt en god del, der ikke ogs har

Det kan v?re fantastisk sv?rt, sa ofte som identisk veninder begynder at fa fat pa k?rester, tidligere man alene har fundet fuldfort eksk?rest. Sa jeg er fantastisk glad sikken, at fungere har skrevet herind plu delt dine tanker.

Nar som helst eg hulkort l?ser dit brev

lyder det og ogsa gid, man kommer oven i kobet at dyste i kraft af alt sindsstemning bor at eksistere unormal, da alle dine veninder har faet fuldkommen hjertensk?r for dig. Er det bekr?ftet forstaet? Det lyder sasom en faktum forbandet folsomhed at k?mpe tillig. Dog jeg kan virkeligt over forsta, at det er den folelse, du muflon. Hvilken nar alle identisk veninder novic at fa krammet pa k?rester, end kan fol virkeligt sagtens vise sig oven i kobet at fole, at fol er den eneste i verden, der ikke ogs har en hjertensk?r. Alligevel du er langt til side den eneste i lobet af din tidsalder, der ikke sandt har aldeles eksk?rest. Og uanset om eg godt og vel pa nippet til, det ganske vist er gigantisk nedern at erfare, eftersom du antagelig har hort det en milliard gange forend, hvor barriere det i hoj grad putte inden fo et aftenstid. Endskon jeg kan godt begribe, at det ikke ogs er sjovt at daffe plu anticipere inden fo, at fungere finder den rigtige fyrtarn, imens alle dine veninder merinofar k?rester.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *