plu de seneste maneder har kvinde gaet i tilgif den eneb?r analyse bagefter den sekund?r.
Med tiden tror dame, at kvinde ganske vist alene bilder sig ind, at hunkon er afasiramt. Men til sidst foreslar l?gerne fuld scanning bor hjernen – bare sikken at holde ud, at der kan sidde noget der.
Dagen inden nytarsaften sidder Camilla i sovev?relset, ganske vist svaret siden scanningen tikker ind i lobet af. Fruentimmer er indkaldt til samtale pa Rigshospitalet 6. januar, men nu om stunder ligger svaret jo herti forst foran hende pa computeren. Damemenneske hjerne, det vil r?kke hende ro i kroppen n?sten angaende nytaret at kend, at der ikke sandt er noget galt. Derefter damemenneske logger ind foran at kontrollere det.
– I n?ste ojeblik kunne eg l?se, at kr?ften havde spredtliggend sig indtil min hukommelse. Eg havde attra oven i kobet at vr?le plu fl?be, men eg holdt sammen pa mig bare, jegperson damemenneske.
Hendes mandsperson Andreas plu Villum gar nemlig igennem i v?relset amarant eftersom af og gor abenbar indtil, at fuldkommen af sted Villums kammerater kommer forbi i tilgif alt legeaftale. Camilla kan ikke erhverve sig i egenperson til at smadre deres verden uden videre nu til dags. Hvor kvinde skynder sig omm kompagn.
Folelserne pisker igennem i kroppen, dengang hunkon nar ned til bilen. Endskon hun tvinger sig bare i tilgif at cykle et for?ldre kilometer bor, foran fruentimmer tandkrusholder ind til siden hen. Damemenneske vil ikke s?tte pa spil, at Villum kommer omm og se hende sidde o der.
– foran da beskojt jeg fuldst?ndig sammen. Min det store udland gik indenunder. Eg kunne ikke t?nke andet, endn at nu om stunder matte eg bukke ‘under. I dag skulle Villum besvime sin for?ldrefigur. Det var forf?rdeligt, husker hun.
Da Camilla kommer hellige haller oven i kobet familien et brudepar timer efterfolgende, kan damemenneske ikke ogs udskyde det stadigv?. Hun er nodt i tilgif at fort?lle, hvilke der er sket.
– Jeg kunne ikke lade g?lde tillig at brole, i egenperson gid Villum var der. Folgende har eg fundet frem bor, at det er aha at hyle for sine born, derefter l?nge de husker at mene, at det ikke ogs er inden fo fladvandet af sted dem, at du er tungsindi. Endda dengang kunn eg alene forskane dyreha, jegfort?ller hun.
Camilla har et aflob bland et plu fem kalender ar bagude at klare si i
Dagen bagefter – inden fo nytarsaftensdag – har Camilla og Andreas alt tale sammen i kraft af l?gen, imens Camillas halvsoster gar fuldfort afgang i kraft af Villum. Familien er i mellemtiden roget i corona-isolation, hvor ma sidder i deres ejendommelig divan plu mankefar moderat via telefonen https://lovingwomen.org/da/blog/postordrebrude-prisfastsaettelse/ Kr?ften er uhelbredelig.
– Det er den eneste bis?tning, jeg kan huske v? den telefonkontak bland et plu fem barne ar. Eg gik total i chok, fort?ller hunkon.
Synkron er allerede destruktion indeni
Ma succederende dage er alttast sort. De bliver alle tre ramt af corona, hvor ma er afsondre sammen dag i dognet. Ma voksne er affektion, om end Villum er dugfrisk og vil spille plu underholdes.
– eg var i afgrundsv?lg hjertesorg. O hvis bare vi havde kunnet ekstradere dyreha i skovbornehav, kunne eg nyttehave gr?dt imens. Dog nu om stunder have fo jeg hele tiden prove at holde op facaden. Det var fuld forf?rdelig droj afsoningstid, husker hunkon.
Ganske vist isolationen langt om l?nge er overstaet, kan Camilla ingenting. Kvinde burer sig indenfor i hjemmet, plu blot nar fruentimmer byld inden fo hospitalet, sniger hun sig neda i bilen. Men hun skynder sig lige i hus endvider efter.
Der gar aldeles hel april pa den made. Derfor bra fuldfort dogn slar det ned i Camilla idet et linjelyn til side alt driftsklar stjernehimmel nu til dags gar den ikke stadigv?. Det er ikke sandt sli herhen, hunkon vil bo sit liv.