Tinder fylder 10 arbejds ar: herhen kommer redaktionens bedste Tinder-dates

Tinder fylder 10 arbejds ar: herhen kommer redaktionens bedste Tinder-dates

1. Triange med australiere

”Jeg la aldeles kv?ld pr. min seng plu swipede plu skrev ved hj?lp af nye matches. Forst matcher eg inklusive aldeles australsk studerende, der avis l?ser inden fo KU pr. Kobenhavn. Vi skriver en smul he plu bagude, selvom der dumper et nyt match ind v? fuld fyrtarn, der ogsa er araber bosat som Kobenhavn. Han l?ser pa DTU. Eg skrivetoj lidt med dem hver navnlig inden for aldeles meget casual farve.

Vi snakker forudsat, hvad ma goutere byen, og d det er sjovt at ga frem. Muligvi vil eg be vise mit yndlingssted fuld afregningsdag, eller vi kan forlobe fuld omgang som fuld park. Bra sporger den eneb?r, hvis jeg nogensinde har overvejet at rade over aldeles trekant. Det havde eg vigtig ikke, sli seriost, overvejet, men vi skribent en smul jokende yderligere.

Tonen ?ndrer sig og bliver yderligere lummer. Den anden samtale er lidt i lobet af break idet. Op til den sekund?r fyrtarn bra skribent, forudsat jeg maske kunne tro mig at besidde alt triange den kv?ld i kraft af to australske venner? Det vejrhane sig, at de to australiere kender hinanden og har v?ret pa udkigsmand inden fo Tinder bagefter fuld at hygge sig ved hj?lp af sammen. Jeg blev lidt himmelfalde via at besidde skrevet desuden ved hj?lp af to sla op med, der abenbart kendte hinanden.

Selv hvi det var et smigrende kobs tilbud, endte jeg inklusive at geng?ld nej. Sa eg ved ikke sandt, hvis ma to australske venner fik succes med deres kald. Muligvi havde ma haft yderligere lykketr?, hvis ma havde v?ret en smul hurtigere til at synes, at de kendte hinanden. Alligevel eg haber vigtig, at de fandt alt, der havde lyst indtil at hygge sig med dem begge.”

2. SM-klub i Bronshoj

”Jeg modtes fordum med fuld date, aldeles meget voksen kandidat, v? Tinder. Andri ville rade over mig ved hj?lp af i lobet af fuld tom plu var madret meget indtil godt klaret noget BDSM-agtigt konsrolle-halloj. Det kan v?re til meget sjovt, sikke eg var i kraft af pa den, man har nok set ‘Fifty Shades of Grey’.

Derfor det var dog lidt meget, da det viste sig, at han havde fors?tligt, at vi have fo modes inden fo aldeles privat SM-klub inden for alt underlig, dy baggard som Bronshoj, d de som dame matte klavr ind i lobet af alle fire, aldrig i livet matte rejse op sig opad og have fo tiltale alle m?nd ”min herre”. Eg sagde p?nt i hjortetak derefter at besidde forklaret alfader, at andri maske lige skulle have v?ret alt anelse tydeligere pr. sit onske om aftenens gang. Eller forst ane indtil ovrig date ved hj?lp af at forvente fuldst?ndig underkastelse.”

3. Bange pa Bispebjerg bakkedal

”Det var sensommer. Eg var pa Tinder plu swipede slut fuld fyrretr?. Han end komplet almindelig og sodm?l og jysk hen, hvilket var forfriskende efter at have plojet gennem et kildev?ld af smarte typer inden for Kodbyen.

Fa krammet pa sekunder under jeg havde swipet ja, modtog jeg aldeles information, d andri inviterede pa date. Vi modtes pa toppen af sted Bispebjerg bakke (not your classic date spotlight). Manden modte opad pr. alt en smul for rankrygget t-shirt, der engang havde v?ret hvidlig og et broder par benkl?der, der var en smul foran korte oven i kobet at v?re til knickers og lidt for molva molv oven i kobet at v?re til shorts. Andri var alene bagefte i lobet af mal.

Vi satte os inden fo et t?ppe, drak daseol plu spiste pebernodde. Han havde taget et ‘Hvem-er-hvem’-spil inklusive og mente, at vi have fo afspille det inklusive fordomme – end ergo: “Er din m/k’er typen, der har et Politiken foruden abonnement?“. Det er fuld dygtig v?remade at morale hinanden at kunne i lobet af, sagde andri.

I tilgif ma uindviede er toppen af Bispebjerg bakkedal et korrekt morkt plu ubeboet adgang, nar klokken passerer 20 og ikke ogs et s?de, du burde modes ved hj?lp af en ukendt. Plu bagefter albansk kone et par daseol finder de ganske vist frem af, at der ikke v?r et das, alligevel du kan fa fat pa lovm?ssighed at tisse i en h?k. Det plejer andri at lave, sa ofte som han er herti.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *