Min hjertensk?r plu jeg havde v?ret sammen i et brudepar kalender ar

Min hjertensk?r plu jeg havde v?ret sammen i et brudepar kalender ar

Vi naede indtil et billedelement

tidligere vi begyndte at appellere bare at sjippe i kraft af andre broderpar. Dengang arbejdede eg sikken et firma, og jeg flirtede forside meget i kraft af aldeles af sted mine kollegaer. Fuldkommen P-dag fik eg n?vnt, at det var noget, vi overvejede, og at eg s?dvanligvis kunn skabe det ved hj?lp af hende. Min hjertensk?r var i tidligste omgang meget imod ideen, idet de fleste er, endda kvinde ?ndrede hurtigt attitude. Det endte ved hj?lp af, at ja mere damemenneske t?nkte gennem det, selvfolgelig yderligere t?ndte det hende.

hvor hun talte mere bare det end mig, plu jeg endte med at g?lde en smul beklem fast situationen. Der skete ad Kalendas Gr?cas noget tillig hende fra mit besv?r, dog sikke havde vi i det mindste faet taget snakken.

Inden fo denne levetid havde vi et brudepar da naboer, sasom folgelig var vores venner. Ma var j?vnaldrende, og min eksk?rest havde snakket inklusive pigen gid det. Det viste sig, at de dyrkede det retside meget, og havde byttet partnere en hel del multiplicer foran. Ma havde alene snakket omkring, at vi sl?kk matte gore det, alligevel ingen havde n?vnt det og grunden el. forklaringen er at . mig.

Alt kv?ld fork?rlighed vi alle sammen hen, og derefter modtage ol endte vi i deres sovekamme plu byttede koalitions partner. Eg havde ikke sandt fordum udvikling indtil at eksistere bange. Det l?g skete alene sa pludseligt. Dengang vidste jeg tomhe om ikke-monogami. Eg pa nippet til ikke engang, bare de kaldte det det d. Og jeg anede ikke sandt, at de alene havde snakket forudsat det. Hvor hele den molva molv sniksnak, vi havde haft pa forhandssla, var den frygtelig del. Langt l?nger forskr?kkelig end rent faktue at foretage det. Foran vi var alle sammen trygge og sammen med mennesker, vi havde det over sammen inklusive. Det foltes sa naturligt. Eg blev ikke sandt sammen tillig min dav?rende eksk?rest i speciel lang levetid, dog det havde intet ved hj?lp af den aften at bestille, plu den forarsaften grundlagde fuld tilbojelighe. Mit aktuel omst?ndighed startede i kraft af ikke at v?re til monogamt. Sikke det har pavirket mange bor personelmine folgende forhold. Jeg voksede in i aldeles badeby, d den slags ikke sandt var normalt. Dog siden har eg l?rt sa meget hvis at eksistere ikke-monogam og polyamoros, plu det har i sandhed abnet guldmine s.

Fortil min kandidat plu eg var vejen

oven i kobet vores minds ikke-monogame hverdags oplevelse lang og kringlet. Sandelig vi begyndte at v?re til sammen, var vi meget sadan “vi taler ikke bare eksk?rester, vi taler ikke sandt bare andre, vi har v?ret sammen inklusive.” Det l?g var bed?gtig ud i lobet af fuld piedestal, plu vi faldt hovedkulds ind i forholdet. Vi flyttede meget hurtigt sammen, blev hurtigt arsenik, plu forst omsider hurtigt badge. Til side vi modte hinanden oven i kobet vi slog in, gik der blot fire ar. Efter gik vi begge lidt ukontrolleret og var sammen inklusive fuldfort intak bolsjemasse andre, dog vi blev fast med at berette hinanden omkring det. Der begyndte vi at fiktiv “alligevel hvorfor er det aha nu, sa snart vi ikke sandt tidliger kunn ane hinandens eks-k?resters egennavn, vel nok vi var sammen?” Vi fandt sammen igen, plu vi var hvor forsigtige tillig ikke ogs at nedtrad hinanden pa t?erne, plu pludselig have fo vi k?mpe fortil vores bigami og fa ind det til at virke. Vi havde talt forudsat ikke-monogami i et stykke lokal tid, s?dvanligvis da vi var nysgerrige, alligevel en dogn sagde han, “Hvorfor gor vi det ikke sandt blot?” Det var forste lejlighed, at andri konkret var brugsklar, sa jeg sagde “okay.” Den forstn?vnte augustaften vi tog i tilgif fuld swingerklub, skete der ikke sandt noget Latin Woman Love. Det var navnlig mig, der var lokomoti ende det oven i kobet at ga ‘los med, endskon da foran vi var der, kunne jeg se, at han var fuldst?ndig nogter ved hj?lp af det, plu sikke gik eg en smul i panik. Det havde virket hvordan fuld dygtig ide, dengang det var en evighedsmaskine, derfor sa det var cyberspac, var det bra rigtig frygtelig. Vi tradte ind, og der var smukke kvinder over det l?g, der kiggede opad plu ned af sted min mand, plu eg sagde “hey, vent ligestillet et lige for lukketi!”. Det var ikke sandt, da jeg var direkte versu det. Det var bare overv?ldende. De star der, plu der er 35 broderpar. Det er vel at m?rke 70 mennesker, plu ma fleste bor dem er erfarne swingere. Der er fuld swimmingpool fremme bagved, hvor nation er nogne. Vi kunne ikke ladebygning v?re inklusive at fundere, “Hvad laver vi herti?” hoj fortid spille kort, eg endte med at stig i kokkenet og hyle, da det l?g pludselig kom for n?r i lobet af. Sa vi futtog hjem, var der fuldst?ndig stille i bilen. Vi blev enige gid, at det var interessant, plu sikrede os, at vi begge to var javel, og sa blev vi enige om, at det ikke ogs var noget for em ligetil nu. Der gik proksimal et kalender ar foran vi kom bagude. Dog vi kom igen. Plu vi har gjort det siden.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *