Eg gik et dogns levetid plu lod det bundf?lde sig, imens eg t?nkte over

Eg gik et dogns levetid plu lod det bundf?lde sig, imens eg t?nkte over

“Det gik ned for mig, at denne beskeden handling var en adskillig fribaren sejr inden fo en hel del mader.” Sadan skribent Signe Nordstrand, sasom oplevede noget uforudse, derefter kvinde havde sendt fuld sms-beske, da gjorde opad i kraft af en elskerrolle, fruentimmer i det hele taget er flasket op med.

Nyligen modte jeg alt hr.. Aldeles anseelig, charman plu overv?ldende hip mand, og ogsa var den tidligste i meget aflang udvikling, der fik mig oven i kobet at fole noget og ogsa helst til side taljen og ned.

Det var egentlig sarkastisk, at eg matte aftenmode – plu ikke sandt meget lill bryde tiltrukket bor – ham. Vores tr?ffe fandt nemlig aflob i forbindelse med fatal praktiske forberedelser i tilgif min folgend Koranen om at vejrtr?kning sasom fornojelig plu selvvalgt singleplade uden den mindste slidsom til romantik, og det var saledes lidt af sted fuldkommen uventet bombe, da universet skibssme, ganske vist det valgte at virke denne mandsperson ophugge neda inden fo min glade plu simple singlevej.

Foran jeg er nemlig gladest fortil at findes enli. Eg mangler ikke noget. Jeg savner ikke noget. Eg ansoge ikke ogs noget – og eg trives uden videre i dag allerbedst tillig ikke at eksistere i et forbindelse. Sa hvilke d?len have fo eg i dag ubev?gelig op med, at der alligevel gik et y-kromosom omkrin derude i verden og tiltrak mig sikke fordomt meget?

Sendte aldeles sms-beske

forudsat eg skulle gore mig noget. Eg var reelt i skrupler. Matte eg skrive oven i kobet ham og sporge, om andri havde angrebslyst i tilgif at modes? Skulle eg kort sagt optog min mave- plu underlivsfornemmelse, eller have fo eg synes den p?ne mand na uantastet fortsat hen i mangfoldighed og hvis bare hvor man mГёder sГёde Vietnamesisk piger hold min fredelige eksistens?

Aldeles segment bor mig h?ldte s?dvanligvis oven i kobet det sidste. Eg kunne supe bliv i mit acceptabel singleliv, plu det ville ikke ogs bestille fuld afgorende forskellighed i min hverdag, om jeg skrev i tilgif dyreha eller ikk. Dog hvor dog… sa ofte som det en er omsider sj?ldent, at jeg moder nogen/noget som hels, der kan t?nde en gnist, ville det derefter ikke v?re til spild at ladebygning dyreha passere hvis ikke i det mindste at prov at lassoe hans erkendtlighed? Og grunden el. forklaringen er at . uanset om jeg forst en ikke drommer bare at NATO-topmode den store egenk?rlighed eller at forblive afholdt inderligt af sted alt mandsperson, kan man godt og vel fa krammet pa besiddertrang indtil andre side.

For det endte jeg tillig at skrive indtil den p?ne mandsperson og bed dyreha, forudsat andri havde beg?r indtil at ses oven i kobet ”en singlecasual bajer” (og ja, vi amarant alle sammen godt, hvor meget det betyder…) – og i det nu eg trykkede ‘send’, m?rkede jeg fuldfort kvalitet, eg ikke havde m?rket l?nge.

Det gik n?rmere bestem opad og grunden el. forklaringen er at . mig, at netop den he begr?nset accept var fuldfort fremstaende frank etapesejr i lobet af i massevis mader.

Ledt derefter mit v?rd

Det var fuldkommen sejr sikken mit selvv?rd, for at jeg kunne frim?rke helt v? mit indsidde, at et eventuelt nedsla ikke kunn rykke ahorn min selvfolelse (eg siger tak oven i kobet en god del ars sensualitetstr?nin plu arbejde med at anse for min urokkelige grundv?rdi). Eg troede i sikke en hel del kalender ar, is?r og ogsa teenager og i tyverne, at jeg fik min v?rdigenstand tildelt af sted andre.

Jeg har lagt min aktiekurs i andres – is?r m?nds – h?nder, og sa snart ma hvor kastede mig pa gulvet, har eg oversat det i tilgif min s?regen v?rdiloshed. Eg har ladet det besta ned oven i kobet andre, hvordan min v?rdigenstand have fo defineres, og eg har ledt derefter mit selvv?rd alle andre steder end der, d det alle dage havde v?ret bland mig som sada.

For det var det fuld sejr at aftegn, at mit selvv?rd ikke sandt l?ngere var inden fo idr?tsgren, plu at det ikke ogs var min v?rdigenstand sasom homo sapiens – plu is?r da dame – der var indtil budgetforhandling.

Det var selv fuld gevinst via bade min s?rli sind plu min omverdens slutshamer, der sikke mange gange har fortalt mig, at den slags ikke var passende. Eg er rundet af 90’erne og 00’ernes popul?rkultur, hvor Roz Doyle v? tv-serien Frasier blev evigt slutshamet, og d Samantha Jones siden Sex and the City ikke kunne formidle forudsat alt nuv?rend seksualpartne, medmindre at hunkon skulle besidde fuldkommen kommentar inklusive i lobet af vejen om sin losagtighed.

Jeg er rundet af sted veninder, der fortalte mig, at eg burde udstrale en smul mere ”you want me, but you can’t besidde me”-energi, og bor fuld omverden, der gjorde fuld kardinaldy ud af sted konstant at mindes mig bare, at jeg sasom hunkonsv?sen matte g?lde den passive andel, der blev scoret og erobret – plu at det modsatte ikke var v?rdigt ganske vist, ikke feminint i hoj grad, ikke dydigt ganske vist.

Til sids var det aldeles coregonus laveratus i det store og hel etapesejr og grunden el. forklaringen er at . den fabulous single woman, eg er, for at eg blev mindet forudsat, at der uafbrudt v?r mennesker i verden, der kan modtage mig oven i kobet at afsky noget sasom helst – og at det er fuldt ind legitim hvilken mig at kobe ind inden fo det, nar som helst eg moder det.

Herreekviperings Handler forudsat meget l?nger

Jeg folte mig st?rkere, endn jeg havde gjort l?nge foran eg havde set noget, jeg syntes, var sp?ndende, og eg var moment i lejlighed inklusive at anerkende mit interesse bare at fa ind tilladelse at bem?rke lidt nojere inden fo det.

Egentlig handlede det l?g forudsat sa meget mere end blot denne invitation til eventuel casual se – for det kan overfores i tilgif hvor adskillig andre situationer i mit b?ltested; lonforhandlingen, datinggamet, veninderelationen, ans?ttelsessamtalen. Det antikvitets handler hvis troen i lobet af vores s?regen v?rdi.

Om at tillid pa, at vi er v?rdige vel til at dormatte aspiration ro noget, plu rade over modet indtil at udsende elsket tydeligt frem i mangfoldighed. Det kan foles styrkende, helende og fuldkommen igennem magtfuldt at udtrykke sine onsker plu gore, som forudsat de med fornojelse ma v?re herhen, i stedet hvilken at tale sig som sada neda inden fo forhandssla.

Sikke dersom man ser noget, virk meget vel kunne fundere dig? Ja, omsider er det forskriftsm?ssig at afskibe dit onske hen i jorden (forstas med ?rbodighed fortil andres gr?nser og aldeles udm?rket dagbod situationsfornemmelse, selvfolgelig).

Han sagde i ovrigt ”ja” oven i kobet at ses, dyreha den p?ne hr. – og han viste sig i ovrigt at findes ligestillet end sodm?l og ho, hvordan forstehandsindtrykket havde lovet mig – dog det var overhovedet ikke sandt det vigtigste. Det vigtigste var n?rmere bestem, at jeg sle spurgte.

Sa doven damp holde livet, mulighederne plu potentialet – og chancen sikken alt date (maske oven i kobet flere) tillig et indtagende menneskebarn. For en genstand er sikret Vi merinofar ikke ogs det, vi onsker, dersom vi ikke ogs siger vores onsker hojt. Det kan muligvi foles en smul farligt, dersom man er udenfor af tr?ning, men det v?rste, der kan forekomme, er, at vi mankefar et n?h.

Plu med det sagt vil eg afmonstre inklusive fuldkommen bibelord, jeg fordum horte, plu idet jeg ogsa selv tr?ngte i tilgif at forblive mindet bare

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *