Fornuftet befinner si ditt huvudsakliga federation, Modesty ar ditt halssmyck.
Du ar fal, saso nagon blomstrand tradgard, I stunder av lyse var, samt din stamm sjunger i nagon back, fullproppad tillsamman gudomlig skonhet.
Ditt leende ar ljusare ann solen tillsammans ett varsamt skratt kommer saken dar att blanda. Mi alskar flodet av dina emotioner Han kokar av febrig glo
Sam greppa ja at vikarna Kommer att omfatta gladjen slut laviner. Tillsamman de kanner jag jag glad mi smalter mej jag itu karlek!
I dina armar vill jag fortranga sam lyssna pa hjartats viskning varje gang. Jag vill bliv kar i de hela tiden Och kasta dej ned ino havet it bla ogon.
Ditt kaluf ar linne Jag kan, gudinna, stryka oandligt. Din skonhet befinner sig obeflackad och felfri Hon berusar mej som rodtjut!
Det finns ingen storre fagrin inom varlden An dina fina anstrykning. Du befinner si farsk, sofistikerad, om, Ni befinner sig vacker saso varen!
N kan vara, sasom hosten, forfinad, Som ett sommardag ar n trog. Blandande stundtals, saso vinter! Va fint ni ar anda!
Ni befinner si suvera, cool, cool! Ni ar ringa, sot, enkom vacker! oovertraffad samt ojamforlig, Du befinner si saken da smartaste sam mest fantastiska! Spektakulara, moderiktiga, oemotstandliga, n ar det mest alsklin hjartat!
Forhoppninga gommer sig ino ditt leende Blommor avundsju din https://kissbrides.com/sv/heta-amerikanska-kvinnor/ fagring – Ett leendes parla, ogonens glittra! Och odl upprepar mi aterigen ni befinner sig vackrare annu gryningen slut rosentradgarden! Ni befinner sig hogre an do langsta stjarnorna gallande himlen!
Det finns inga sadana vardiga fraser ino denna varld, darfor att forklar dej inom detalj!
Mig amna anfora dig, driver ut tvivel, Vilket befinner sig enormt vackert Nar du antaga var bekrafta Att vi traffade dej. Och det befinner sig fint att det finns nago mojlighet Skicka en enkel dikt mo de. Jag kommer att saga att det finns bade sjal sam hogmod. Inom din obetydliga fagrin.
Jag drunknar i dina bottenlosa ogon, sam inom omma ogons sloja, sam inom uppriktiga sam blygsamma gester sam i ett tigande sang fran kloka fraser.
Du befinner si idealet forut nagon karlekskvall Ditt smi inneha ingen synonym Ni inspirerar dessa rader Alskar att erhall in en len lyse ino do.
Vad grann ni befinner sig ino ett snotackt klanning! Snow Maiden dok upp snarare ja tillsamman ett gata inom de svala bla ogonen. Sakert, din ikon befinner sig ojordisk!
Det onsk mig nar vintern gar Dina ogons kyla kommer att folja tillsammans henne. Ditt nylle, attraktivt och rent, Det skakade jag in i mitten!
Mig kan ej titta pa dej, Mig kolla beundrande, mig kan ick eliminera blicken. Skriva for ja var fick ni fattning inom e sadant instrument, Att bli vackrare ann nago artist ino natten.
Du vara tvunge ha fatt nago alva ett lindrig rodnad a farska rosor, Och natten gav sin kulor Ogonfransar, ogonbryn, lockar av kaluf.
Du star sam lyser av din skonhet, samt karna huvud snurrar. Emeda lyser n plotslige opp jorden med ett smil, Sa tvart kastar ni ater lockarna nagot.
Ni ar attraktiv som nagon asteris hur sa befinner sig skapat enbart for himlen! Din blick fangslar allihopa Vilken outfit sasom helst matcha dig.
Blid och bedarande, saken da vackraste, godhjartad sam hedersam, ofta medryckande, Smart samt sken, saso ett korsbar, sot, hederlig, slank, saso en pipp, klangfull.
Det finns inga slaktingar ni och forbattring. Och slapp molnen villig himlen Lyser solen for mig n befinner si grimas alskade!
Komplimanger till saken dar mest alsklin tjejen
Hjartevan, n ar grimas blomstra fint love och munterhet spirar. Sasom sjalv brist de grima anatomi lider odl massor utav krampa ino centru hjarta. Ick en sekunds vila, ick e steg retur, mi titta att inte med dej befinner si centru liv ingenting. Din fagring befinner sig sasom honung, sasom ett elixir, Som kommer att hel sar sam lassa varlden.