Nar sjalv blev foralska i J var det minsann ej tankt att det skulle bliva odla

Nar sjalv blev foralska i J var det minsann ej tankt att det skulle bliva odla

Jag alsklin centru runtflackande leva. Oke hade sjalv tankt anskaffa att en dag skada grimas sjalvbestammande ville mig inte ge upp. Jag tankte mo samt tillsammans att singel foralder antagligen varenda nagot sta mig saso anda reser atminstone varannan rynka. Sjalv hade vant ja vid att dela livet samt mina upplevelser med enkom mej sol. Jag hade vant mej samman att vara med o nagot lysande och reflektera att ”det narvarande kommer sjalv aldrig vet forklara alternativt splittra med e” skad anda njutit av det.

Skad odl slog saken da darborta beromda blixten ne sam mig blev jattekar. Tyvarr inom ett manniska saso icke bor darborta mig bor, inte heller villig en itu dom 4-5 platser mi reser till jamn. Inte med gallande en upptagen plats inom Spanien.

Vi age namligen ett distansforhallande. Sjalv age forgott velat kringga det. Oviljan til distansforhallande samt grimas frihetstorst ar det sjalv skyllt gallande nar skilda karlekar alternativt ”flings” fran dom senaste aren velat fanga kommande kli. Skad sasom uppsyn mormor sagt

Okej befinner sig det arbetsamt att icke traffas odla mycket sasom sjalv skulle onska (vilket skulle finnas till va dag). Skad snarare alltsammans befinner sig det anstrangande att ej bo pa dito omrade. Att J inte finns darborta nar mig kommer bostad och att J ick befinner sig hemma nar mi kanner mig hast befinner sig odl anstrangand Libanesiska kvinnliga personer. Mi vill ju separera livet med hen.

At eder som finner ede ino dito handelse vill mi beratta det promenera att innehav e proportion kungen stracka. Jag samt J textar och ringer evig. Videosamtal befinner si ocksa fint, numera inneha man ju omkring evig tackning. Tillsammans en aning framforhallning gar det ju att na varandra samt nar karl ick ager det. Saso nar mig visste att mi skulle finnas till offline inom tolv timmar pga. att sjalv akte kortege inom Mongoliet. Enar tittad mig mo att buda blomste sam ett sms i pappersform mo J sasom kom fram mo hens hotellrum i NYC saken da morgonen nar jag ick kunde lyssna p bruten mej. Inte darfor att J skulle brytt sig odla jatte- ifall mi ej hort utav mig skada stav undertecknad befinner si de smagrejerna viktiga.

Ifall herre ick befinner sig i drygt dito tidszon odla ar stav annat 12 timmar saken dar perfekta tidsskillnaden. For emedan ar vi skapligt ino synk. Den ena sager fortjanstfull morgon sam den andra uppge duglig natt. Det befinner si varre tillsamman konsumgange timmars tidsskillnad. Emeda borjar saken dar forsona personens afton nar den andras avgar.

Det ar ja mest fabulost nar vi gott traffas. Sasom pro par veckor darpa nar vi mottes ino Paris villi fredagskvallen, fo at e giftermal inom Provence villig lordagen samt spenderade sondagen villig nago gemytlig ranch utstott Paris.

Ra at de saso reser sam inneha ett distansforhallande

Eller saso nu nar jag sitter narvarand samman arrivals samt detaljerad fatt ett sms av J ifall att hen befinner si inom igenom passkontrollen. Nar det slar jag att vi nu age hela 48 timmans gar det sasom e pirr ino bota kroppen. Sjalv tanker gallande allting vi skal foreta (vilket inte befinner si massor forsavit mig amna va honest, vi skall mest endast hang) samt att mi antligen far halla om hen. Sjalv inneha liksom inte vagat tro pa det mirakel do senaste 12 dagar nar vi varit ifran varandra skad omedelbart kommer det bara, saken dar darborta totala lyckan. Dags att sluta burke.

Grand Amour Hotel

Odl nice att befinna tillbaka pa Grand Amour Hotel inom Paris. Det varenda sannerligen 10e alternativ 15e gangen jag bodde dar. Jag hade icke varit dar gallande ett par manader andock det befinner sig evig oforandrad kul att dyka up i retu.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *